Περισσότερα κρουαζιερόπλοια θα δέσουν φέτος στο λιμάνι της Καλαμάτας. Οπως μας ενημέρωσε ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Σταύρος Παπαχρήστου, με τα μέχρι στιγμής στοιχεία 12 κρουαζιερόπλοια θα πιάσουν λιμάνι στη μεσσηνιακή πρωτεύουσα, ενώ πέρυσι από 27 Απριλίου έως 4 Νοεμβρίου προσέγγισαν 9.
Σύμφωνα με τον κ. Παπαχρήστου ο αριθμός των 12 κρουαζιερόπλοιων είναι πολύ μικρός αν συγκριθεί με την κίνηση στο Κατάκολο -καθώς τόσα πλοία πιάνουν κάθε διήμερο το λιμάνι της Ηλείας- αλλά δείχνει ότι το λιμάνι της Καλαμάτας έχει....
προοπτικές να εξελιχθεί στον τομέα της κρουαζιέρας. Σύμφωνα με τον κ. Παπαχρήστου ο αριθμός των 12 κρουαζιερόπλοιων είναι πολύ μικρός αν συγκριθεί με την κίνηση στο Κατάκολο -καθώς τόσα πλοία πιάνουν κάθε διήμερο το λιμάνι της Ηλείας- αλλά δείχνει ότι το λιμάνι της Καλαμάτας έχει....
Τις προοπτικές ανάπτυξης επεσήμανε στην "Ε" και ο ναυτικός πράκτορας Θόδωρος Σερεμετάκης, μέλος της Λιμενικής Επιτροπής. Είπε ότι οι προοπτικές για την κρουαζιέρα είναι ευοίωνες και η Μεσόγειος πλέον θεωρείται ελκυστικός προορισμός.
«Το κατά πόσο θα καταφέρει το κάθε λιμάνι να επωφεληθεί από αυτή την άνοδο της κρουαζιέρας, εξαρτάται από πάρα πολλά - όπως οι κατάλληλες υποδομές για την υποδοχή, αλλά και το να είναι ελκυστικός ο προορισμός για τους πελάτες», επεσήμανε.
Για να γίνει όμως ελκυστικός ένας προορισμός για τους επισκέπτες, δεν αρκεί να υπάρχει μια Αρχαία Μεσσήνη, είπε στη συνέχεια ο κ. Σερεμετάκης, τονίζοντας ότι χρειάζονται χρήματα για διαφήμιση και αναβάθμιση του οδικού δικτύου. «Η εγγύτητα είναι σημαντικό πλεονέκτημα. Οι επιβάτες που προσεγγίζουν το Κατάκολο ξέρουν την Αρχαία Ολυμπία, ενώ η απόσταση για να φτάσουν στον αρχαιολογικό χώρο δεν είναι ούτε μεγάλη ούτε κουραστική. Κάτι αντίστοιχο δεν συμβαίνει εδώ, αφού η Αρχαία Μεσσήνη δεν έχει διαφημιστεί αρκετά, όπως και η οδική σύνδεση της Καλαμάτας με το Μυστρά», ανέφερε.
Για να γίνει όμως ελκυστικός ένας προορισμός για τους επισκέπτες, δεν αρκεί να υπάρχει μια Αρχαία Μεσσήνη, είπε στη συνέχεια ο κ. Σερεμετάκης, τονίζοντας ότι χρειάζονται χρήματα για διαφήμιση και αναβάθμιση του οδικού δικτύου. «Η εγγύτητα είναι σημαντικό πλεονέκτημα. Οι επιβάτες που προσεγγίζουν το Κατάκολο ξέρουν την Αρχαία Ολυμπία, ενώ η απόσταση για να φτάσουν στον αρχαιολογικό χώρο δεν είναι ούτε μεγάλη ούτε κουραστική. Κάτι αντίστοιχο δεν συμβαίνει εδώ, αφού η Αρχαία Μεσσήνη δεν έχει διαφημιστεί αρκετά, όπως και η οδική σύνδεση της Καλαμάτας με το Μυστρά», ανέφερε.
Καταλήγοντας τόνισε ότι «πρέπει να κυνηγήσεις τον πελάτη» - και αυτό όπως σημείωσε θα γίνει μέσα από συντονισμένες προσπάθειες:
«Δεν είναι θέμα μόνο του λιμανιού. Θα πρέπει να γνωρίζεις σε ποιους πελάτες απευθύνεσαι και όταν αυτοί επισκεφτούν τον τόπο σου θα πρέπει να μείνουν ευχαριστημένοι από την παροχή υπηρεσιών και να μην ταλαιπωρηθούν», σημείωσε ο Θ. Σερεμετάκης.
Σύμφωνα με τις προγραμματισμένες επισκέψεις για τη φετινή σεζόν, το πρώτο κρουαζιερόπλοιο θα πιάσει λιμάνι στην Καλαμάτα στις 27 Απριλίου. Τα επόμενα θα δέσουν στις 20 Ιουνίου, 4, 18 και 23 Ιουλίου, 1, 15 και 29 Αυγούστου, 1 και 12 Σεπτεμβρίου, 1 Οκτωβρίου και το τελευταίο στις 4 Νοεμβρίου.
«Δεν είναι θέμα μόνο του λιμανιού. Θα πρέπει να γνωρίζεις σε ποιους πελάτες απευθύνεσαι και όταν αυτοί επισκεφτούν τον τόπο σου θα πρέπει να μείνουν ευχαριστημένοι από την παροχή υπηρεσιών και να μην ταλαιπωρηθούν», σημείωσε ο Θ. Σερεμετάκης.
Σύμφωνα με τις προγραμματισμένες επισκέψεις για τη φετινή σεζόν, το πρώτο κρουαζιερόπλοιο θα πιάσει λιμάνι στην Καλαμάτα στις 27 Απριλίου. Τα επόμενα θα δέσουν στις 20 Ιουνίου, 4, 18 και 23 Ιουλίου, 1, 15 και 29 Αυγούστου, 1 και 12 Σεπτεμβρίου, 1 Οκτωβρίου και το τελευταίο στις 4 Νοεμβρίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιο σας πάντα με κόσμιο τρόπο, χωρίς κακές κουβεντούλες, γιατί θα σας μαλώσω.....
Αν βρίζετε ή είστε νευρασθενικοί αφήστε το καλύτερα!!
Ότι γράψτε τσάμπα ο κόπος, δεν πρόκειται να δημοσιευτεί. Όλα θα περνούν από έλεγχο....
"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"