Φίλοι που μας παρακολουθούν

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Μπήκε σε δρόμο ο περιμετρικός της Καλαμάτας.

Από τον Ιανουάριο θα ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής του περιμετρικού της Καλαμάτας, σύμφωνα με όσα προέκυψαν κατά τη διάρκεια σύσκεψης στο Δημαρχείο της Μεσσηνιακής πρωτεύουσας, στην οποία πήραν μέρος ο διευθυντής της ΕΥΔΕ του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Ι. Καρνέσης, ο διευθυντής του «ΜΟΡΕΑ Α.Ε.» Αλεξ. Γεωργόπουλος, ο μελετητής Κ. Μιχαλόπουλος, ο.... δήμαρχος  Παν. Νίκας, οι αντιδήμαρχοι Γ. Σπίνος και Κ. Αθανασόπουλος, εκπρόσωποι των συνδυασμών της μειοψηφίας στο Δημοτικό Συμβούλιο, αλλά και υπηρεσιακοί παράγοντες, με επικεφαλής το διευθυντή της Τεχνικής Υπηρεσίας Βασ. Τζαμουράνη.
Το πρώτο τμήμα που θα δοθεί, θα είναι από τον κόμβο της Σπερχογείας έως τον κόμβο Καρέλια.
Πρόκειται για έργο ιδιαιτέρως σημαντικό, όπως επισήμανε ο δήμαρχος Καλαμάτας, καθώς το κόστος του αναμένεται να ανέλθει σε 150 εκατ. ευρώ
Θα πρέπει, πάντως, να σημειωθεί πως τόσο η παρουσία των υψηλόβαθμων υπηρεσιακών στελεχών όσο και τα όσα ειπώθηκαν, δείχνουν πως θα συνεχιστεί το συγκεκριμένο έργο, διαψεύδοντας έτσι τις όποιες φήμες είχαν αρχίσει να κυκλοφορούν.
Όπως είπε ο κ. Καρνέσης, τα έργα δεν ξεκίνησαν γιατί δεν έχουν γίνει οι απαλλοτριώσεις, αλλά και επειδή εκκρεμεί η έγκριση της τροποποίησης των περιβαλλοντικών όρων, που βρίσκεται προς υπογραφή από τον υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού, διαδικασία που αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως τα Χριστούγεννα.
Όσον αφορά στις απαλλοτριώσεις, αναφέρθηκε ότι έχει γίνει ο καθορισμός της προσωρινής τιμής μονάδας και αναμένεται η δημοσίευση των αποφάσεων του Πρωτοδικείου, ενώ προχωρά και η διαδικασία του Εφετείου.
Όταν μια από τις δύο διαδικασίες ολοκληρωθεί, θα κατατεθούν οι αποζημιώσεις, ενώ εδώ και ένα μήνα έχουν ξεκινήσει οι επιτάξεις για το τμήμα έως τον κόμβο Καρέλια, τη δυτική είσοδο της Καλαμάτας.
Οι γέφυρες του Νέδοντα
Για το δρόμο που θα συνδέσει τον κόμβο Καρέλια με την οδό Αθηνών, προτάθηκε να γίνει απαλλοτρίωση, ενώ συζητήθηκαν και άλλες λεπτομέρειες τεχνικού ενδιαφέροντος.
Ζητήθηκε να συνδράμει ο Δήμος και να πείσει τους ιδιοκτήτες για ιδιοκτησίες που επιτάσσονται, ενώ παρουσιάστηκε και σε σχέδιο η διπλή γέφυρα του Νέδοντα (ως προς τα χωριστά ρεύματα κυκλοφορίας) .
Όπως ειπώθηκε, θα έχει μήκος 350 μέτρων, άνοιγμα 150 μέτρων με δύο βάθρα και μέγιστο ύψος 35-40 μέτρων, που θα κατασκευαστεί με τη μέθοδο της προβολοδόμησης. 
Είναι, όπως επισημάνθηκε, ίδια γέφυρα με αυτή που κατασκευάστηκε στη Στέρνα, αλλά και με αυτή στο Παραδείσια – Τσακώνα, ενώ τονίστηκε από τον κ. Καρνέση πόσο όμορφη θα είναι στην όψη. Θα πρέπει, όμως, να γίνει επίταξη στην περιοχή των δύο βάθρων, θέμα για το οποίο ζητήθηκε βοήθεια από πλευράς Δήμου.
Ο Δήμος Καλαμάτας έθεσε ως θέμα να εξεταστεί η σύνδεση του περιμετρικού δρόμου με τη Βασιλέως Γεωργίου σε μήκος 600 μέτρων, για την κατασκευή μιας μικρής γέφυρας, κάτι που θα ξεκινήσει αμέσως μετά τις γιορτές.
Όπως επισημάνθηκε, τα πρώτα διόδια μετά την Καλαμάτα θα βρίσκονται στο ύψος του Πηδήματος και θα αρχίσουν να λειτουργούν με την ολοκλήρωση του δρόμου Τσακώνας – Καλαμάτας.
Ο περιμετρικός θα είναι ελεύθερος διοδίων, όπως θα συμβαίνει και με τον κόμβο Καρέλια και αυτούς που θα ακολουθούν (Λέικα, Σπάρτης κ.λπ.). Ο δε κλάδος προς Μεσσήνη θα είναι έτοιμος με τον κόμβο της Σπερχογείας, μέσα στο 2011.
Όσον αφορά στις εγκαταστάσεις της ΔΕΗ, θίγονται ελάχιστα από τη διέλευση του δρόμου, ενώ δόθηκε και θετική απάντηση από πλευράς επιχείρησης. Πάντως, θα γίνει κατασκευή με υποστυλώματα και με τοίχο προστασίας του υποσταθμού.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας πάντα με κόσμιο τρόπο, χωρίς κακές κουβεντούλες, γιατί θα σας μαλώσω.....
Αν βρίζετε ή είστε νευρασθενικοί αφήστε το καλύτερα!!
Ότι γράψτε τσάμπα ο κόπος, δεν πρόκειται να δημοσιευτεί. Όλα θα περνούν από έλεγχο....
"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"