Η παραχώρηση εκ μέρους του Δημοσίου των μελλοντικών εσόδων από τα διόδια
στους εργολάβους ανατρέπει τα σενάρια του 2007 που έκαναν λόγο για
εισπράξεις 22 δισ. ευρώ ως το 2037, περιορίζοντας έτσι τα έσοδα στα 8,2
δισ. ευρώ.
Οι εργολάβοι τα παίρνουν όλα σχεδόν και πριν από τη νέα σύμβαση αλλά και μετά, αφού αφήνονται νέα «παραθυράκια» για απαλλοτριώσεις και αρχαιολογικές ανασκαφές, που δεν έχουν ολοκληρωθεί.
Είναι προφανές ποιος....
ωφελείται από την καταβολή αποζημιώσεων, όπως και η ευκολία με την οποία αυτές δίνονται. Οι αναθεωρημένες συμβάσεις του Δημοσίου με τους εργολάβους για επανεκκίνηση των έργων στους αυτοκινητόδρομους, που έγιναν δήθεν για να μη λάβουν αποζημιώσεις οι δεύτεροι ύψους 2 δισ. ευρώ και να μην προβούν σε πολύχρονους δικαστικούς αγώνες, ουσιαστικά δεν αλλάζουν τίποτα, παρά τον πανηγυρικό τόνο που δόθηκε πρόσφατα για δημιουργία 20.000 νέων θέσεων εργασίας.
Η περίφημη και διαφημισμένη επανεκκίνηση των έργων στους αυτοκινητόδρομους της χώρας επιφέρει άμεσα αυξήσεις στις τιμές των διοδίων. Ο χορός των δισεκατομμυρίων ευρώ προς τους εργολάβους απλώς δείχνει το μέγεθος της εξάρτησης της κυβέρνησης από ορισμένους εξ αυτών και τη δειλία ή ατολμία της να αξιοποιήσει τους διαθέσιμους κοινοτικούς πόρους για τα μεγάλα δημόσια έργα. Όλες οι διαπραγματεύσεις οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η Ελλάδα είναι μια χώρα με κυβέρνηση, όχι πολιτικών, αλλά εργολάβων.
Για παράδειγμα, έχει προσδιοριστεί πόσα χρήματα χρειάζονται για κάποιον να φτάσει ως την Καλαμάτα; Έχετε προσθέσει και το κόστος της βενζίνης για να συνειδητοποιήσετε πόσο κοστίζει το «πήγαινε-έλα»; Κάναμε τις αναλυτικές πράξεις και σας τις παρουσιάζουμε. Δείτε και τις πληροφορίες για το τι πρόκειται να αλλάξει στο συνολικό κόστος από το νέο έτος.
Θα χρειαστεί να μπείτε στην Αττική οδό; Το ταξίδι σας ξεκινάει με 2,8 ευρώ ή 5,6 ευρώ, αν προσθέσετε και τα διόδια της επιστροφής. Το βέβαιο είναι ότι θα πρέπει να περάσετε από τα διόδια της Ελευσίνας.
Μέχρι το τέλος του έτους θα κοστίζουν 3,2 ευρώ, ενώ από το νέο έτος η τιμή (θαύμα-θαύμα) θα μειωθεί στα 2,1 ευρώ. Στην επιστροφή, δεν πληρώνετε στα διόδια της Ελευσίνας. Κι αυτό, διότι θα πρέπει να πληρώσετε νωρίτερα στα διόδια του Ισθμού της Κορίνθου. Αυτά μέχρι το τέλος του χρόνου θα κοστίζουν 3,2 ευρώ και από το νέο έτος και αυτή η τιμή θα πέσει στα 1,8 ευρώ. Συμπέρασμα: το τμήμα Ελευσίνα-Κόρινθος κοστίζει 6,4 ευρώ μέχρι το τέλος του έτους και 3,9 ευρώ από το νέο έτος.
Με το που θα περάσετε την Κόρινθο, αρχίζει το σταμάτα-ξεκίνα του Μορέα. «Στην παρούσα φάση λειτουργούν πέντε μετωπικοί σταθμοί διπλής κατεύθυνσης» μας ενημερώνει η ιστοσελίδα του «Μορέα», της εταιρείας που διαχειρίζεται τον αυτοκινητόδρομο. Ο σχεδιασμός προβλέπει την προσθήκη ενός ακόμη σταθμού, έτσι ώστε οι σταθμοί στη διαδρομή Κόρινθος-Καλαμάτα να γίνουν τελικώς έξι.
Αν προσθέσουμε όλα τα ποσά που προαναφέρθηκαν, φτάνουμε στο απίστευτο ποσό των 30,4 ευρώ. Αν υποθέσουμε ότι οδηγείτε αυτοκίνητο με βενζίνη, θα χρειαστείτε και περίπου 95-100 ευρώ για καύσιμα. Άρα, το ταξίδι με επιστροφή στην Καλαμάτα κοστίζει 125-130 ευρώ σε αυτή τη φάση (εκτός και αν έχετε αυτοκίνητο πολύ μικρού κυβισμού ή αν οδηγείτε ΙΧ με πετρέλαιο κίνησης ή υγραέριο, οπότε η τιμή είναι χαμηλότερη λόγω καυσίμου). Απλώς, από το νέο έτος η τιμή θα μειωθεί κατά 2,5 ευρώ λόγω διοδίων.
http://tharrosnews.gr
Οι εργολάβοι τα παίρνουν όλα σχεδόν και πριν από τη νέα σύμβαση αλλά και μετά, αφού αφήνονται νέα «παραθυράκια» για απαλλοτριώσεις και αρχαιολογικές ανασκαφές, που δεν έχουν ολοκληρωθεί.
Είναι προφανές ποιος....
ωφελείται από την καταβολή αποζημιώσεων, όπως και η ευκολία με την οποία αυτές δίνονται. Οι αναθεωρημένες συμβάσεις του Δημοσίου με τους εργολάβους για επανεκκίνηση των έργων στους αυτοκινητόδρομους, που έγιναν δήθεν για να μη λάβουν αποζημιώσεις οι δεύτεροι ύψους 2 δισ. ευρώ και να μην προβούν σε πολύχρονους δικαστικούς αγώνες, ουσιαστικά δεν αλλάζουν τίποτα, παρά τον πανηγυρικό τόνο που δόθηκε πρόσφατα για δημιουργία 20.000 νέων θέσεων εργασίας.
Η περίφημη και διαφημισμένη επανεκκίνηση των έργων στους αυτοκινητόδρομους της χώρας επιφέρει άμεσα αυξήσεις στις τιμές των διοδίων. Ο χορός των δισεκατομμυρίων ευρώ προς τους εργολάβους απλώς δείχνει το μέγεθος της εξάρτησης της κυβέρνησης από ορισμένους εξ αυτών και τη δειλία ή ατολμία της να αξιοποιήσει τους διαθέσιμους κοινοτικούς πόρους για τα μεγάλα δημόσια έργα. Όλες οι διαπραγματεύσεις οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η Ελλάδα είναι μια χώρα με κυβέρνηση, όχι πολιτικών, αλλά εργολάβων.
Για παράδειγμα, έχει προσδιοριστεί πόσα χρήματα χρειάζονται για κάποιον να φτάσει ως την Καλαμάτα; Έχετε προσθέσει και το κόστος της βενζίνης για να συνειδητοποιήσετε πόσο κοστίζει το «πήγαινε-έλα»; Κάναμε τις αναλυτικές πράξεις και σας τις παρουσιάζουμε. Δείτε και τις πληροφορίες για το τι πρόκειται να αλλάξει στο συνολικό κόστος από το νέο έτος.
Θα χρειαστεί να μπείτε στην Αττική οδό; Το ταξίδι σας ξεκινάει με 2,8 ευρώ ή 5,6 ευρώ, αν προσθέσετε και τα διόδια της επιστροφής. Το βέβαιο είναι ότι θα πρέπει να περάσετε από τα διόδια της Ελευσίνας.
Μέχρι το τέλος του έτους θα κοστίζουν 3,2 ευρώ, ενώ από το νέο έτος η τιμή (θαύμα-θαύμα) θα μειωθεί στα 2,1 ευρώ. Στην επιστροφή, δεν πληρώνετε στα διόδια της Ελευσίνας. Κι αυτό, διότι θα πρέπει να πληρώσετε νωρίτερα στα διόδια του Ισθμού της Κορίνθου. Αυτά μέχρι το τέλος του χρόνου θα κοστίζουν 3,2 ευρώ και από το νέο έτος και αυτή η τιμή θα πέσει στα 1,8 ευρώ. Συμπέρασμα: το τμήμα Ελευσίνα-Κόρινθος κοστίζει 6,4 ευρώ μέχρι το τέλος του έτους και 3,9 ευρώ από το νέο έτος.
Με το που θα περάσετε την Κόρινθο, αρχίζει το σταμάτα-ξεκίνα του Μορέα. «Στην παρούσα φάση λειτουργούν πέντε μετωπικοί σταθμοί διπλής κατεύθυνσης» μας ενημερώνει η ιστοσελίδα του «Μορέα», της εταιρείας που διαχειρίζεται τον αυτοκινητόδρομο. Ο σχεδιασμός προβλέπει την προσθήκη ενός ακόμη σταθμού, έτσι ώστε οι σταθμοί στη διαδρομή Κόρινθος-Καλαμάτα να γίνουν τελικώς έξι.
Αν προσθέσουμε όλα τα ποσά που προαναφέρθηκαν, φτάνουμε στο απίστευτο ποσό των 30,4 ευρώ. Αν υποθέσουμε ότι οδηγείτε αυτοκίνητο με βενζίνη, θα χρειαστείτε και περίπου 95-100 ευρώ για καύσιμα. Άρα, το ταξίδι με επιστροφή στην Καλαμάτα κοστίζει 125-130 ευρώ σε αυτή τη φάση (εκτός και αν έχετε αυτοκίνητο πολύ μικρού κυβισμού ή αν οδηγείτε ΙΧ με πετρέλαιο κίνησης ή υγραέριο, οπότε η τιμή είναι χαμηλότερη λόγω καυσίμου). Απλώς, από το νέο έτος η τιμή θα μειωθεί κατά 2,5 ευρώ λόγω διοδίων.
http://tharrosnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιο σας πάντα με κόσμιο τρόπο, χωρίς κακές κουβεντούλες, γιατί θα σας μαλώσω.....
Αν βρίζετε ή είστε νευρασθενικοί αφήστε το καλύτερα!!
Ότι γράψτε τσάμπα ο κόπος, δεν πρόκειται να δημοσιευτεί. Όλα θα περνούν από έλεγχο....
"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"