Πληγή για την ελληνική ασφαλιστική αγορά καθώς και για τους ίδιους τους καταναλωτές αποτελεί ο στόλος των ανασφάλιστων οχημάτων.
Αυτά είναι γύρω στο 1.600.000, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των στελεχών του ασφαλιστικού κλάδου, και απειλούν τους ευσυνείδητους και νόμιμους οδηγούς, οι οποίοι φροντίζουν να έχουν ασφαλισμένα τα οχήματά τους.
Την ίδια ώρα....
την πρακτική της τιμολόγησης κάτω του κόστους εφαρμόζουν εγχώριες επιχειρήσεις αλλά και ξένες που έχουν έδρα σε χώρες της ΕΕ.
Οι τελευταίες, μάλιστα, έχουν κάνει την εμφάνισή τους μετά την απελευθέρωση των υπηρεσιών και, το χειρότερο, δεν είναι εκ του νόμου εφικτό να εποπτευθούν από τις εγχώριες αρχές. Δίνουν λόγο στις δικές τους. Πρόκειται για εταιρείες, όπως λένε στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς, οι οποίες έχουν έδρα τη Βουλγαρία, ακόμη και το Γιβραλτάρ.
Οι «πειρατές» της ασφαλιστικής αγοράς του κλάδου αυτοκινήτου έχουν... κλέψει τα τελευταία δύο χρόνια 700.000 ιδιοκτήτες ΙΧ καλύπτοντάς τους με χαμηλά ασφάλιστρα, αλλά χωρίς να τους παρέχουν τις απαραίτητες υπηρεσίες όταν οι πελάτες τους τις χρειαστούν.
Πάντως, μια μικρή «γεύση» των επιπτώσεων από την κυκλοφορία των ανασφάλιστων δίνουν τα στοιχεία του Επικουρικού Κεφαλαίου. Είναι το «ταμείο» που αναλαμβάνει να καλύπτει τα θύματα τροχαίων ατυχημάτων από οχήματα που δεν είναι ασφαλισμένα ή από αυτοκίνητα των οποίων οι ασφαλιστικές έχουν κλείσει.
Το 2012 είχαν καταγραφεί 4.684 ζημιές από ανασφάλιστα οχήματα. Οι αποζημιώσεις που έδωσε το Επικουρικό Κεφάλαιο ήταν 9,3 εκατ. ευρώ. Το 2011 οι ζημιές ήταν 4.050 και το ύψος των αποζημιώσεων 9 εκατ. ευρώ.
Το Επικουρικό έχει «μαύρη τρύπα» λόγω των συσσωρευμένων «λουκέτων» την προηγούμενη πενταετία καθώς και του μεγάλου αριθμού των ανασφάλιστων οχημάτων 700 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, πρόσφατα με νομοσχέδιο μειώθηκε το ύψος των αποζημιώσεων για σωματικές βλάβες, ψυχική οδύνη και υλικές ζημιές που καταβάλλει. Και πάλι όμως η κατάσταση είναι στο «κόκκινο».
Γι' αυτόν τον λόγο από την 1η Φεβρουαρίου ανέβηκαν κατά περίπου 2% με 4% τα ασφάλιστρα λόγω της αύξησης της εισφοράς που δίνουν οι ασφαλισμένοι μέσω των ασφαλίστρων τους για το Επικουρικό Κεφάλαιο.
Το Επικουρικό Κεφάλαιο, μετά το «λουκέτο» της «EVIMA», σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, αναγκάζεται να χειριστεί και να επωμιστεί περίπου 30.000 εκκρεμείς υποθέσεις της ασφαλιστικής.
Αυτά είναι γύρω στο 1.600.000, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των στελεχών του ασφαλιστικού κλάδου, και απειλούν τους ευσυνείδητους και νόμιμους οδηγούς, οι οποίοι φροντίζουν να έχουν ασφαλισμένα τα οχήματά τους.
Την ίδια ώρα....
την πρακτική της τιμολόγησης κάτω του κόστους εφαρμόζουν εγχώριες επιχειρήσεις αλλά και ξένες που έχουν έδρα σε χώρες της ΕΕ.
Οι τελευταίες, μάλιστα, έχουν κάνει την εμφάνισή τους μετά την απελευθέρωση των υπηρεσιών και, το χειρότερο, δεν είναι εκ του νόμου εφικτό να εποπτευθούν από τις εγχώριες αρχές. Δίνουν λόγο στις δικές τους. Πρόκειται για εταιρείες, όπως λένε στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς, οι οποίες έχουν έδρα τη Βουλγαρία, ακόμη και το Γιβραλτάρ.
Οι «πειρατές» της ασφαλιστικής αγοράς του κλάδου αυτοκινήτου έχουν... κλέψει τα τελευταία δύο χρόνια 700.000 ιδιοκτήτες ΙΧ καλύπτοντάς τους με χαμηλά ασφάλιστρα, αλλά χωρίς να τους παρέχουν τις απαραίτητες υπηρεσίες όταν οι πελάτες τους τις χρειαστούν.
Πάντως, μια μικρή «γεύση» των επιπτώσεων από την κυκλοφορία των ανασφάλιστων δίνουν τα στοιχεία του Επικουρικού Κεφαλαίου. Είναι το «ταμείο» που αναλαμβάνει να καλύπτει τα θύματα τροχαίων ατυχημάτων από οχήματα που δεν είναι ασφαλισμένα ή από αυτοκίνητα των οποίων οι ασφαλιστικές έχουν κλείσει.
Το 2012 είχαν καταγραφεί 4.684 ζημιές από ανασφάλιστα οχήματα. Οι αποζημιώσεις που έδωσε το Επικουρικό Κεφάλαιο ήταν 9,3 εκατ. ευρώ. Το 2011 οι ζημιές ήταν 4.050 και το ύψος των αποζημιώσεων 9 εκατ. ευρώ.
Το Επικουρικό έχει «μαύρη τρύπα» λόγω των συσσωρευμένων «λουκέτων» την προηγούμενη πενταετία καθώς και του μεγάλου αριθμού των ανασφάλιστων οχημάτων 700 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, πρόσφατα με νομοσχέδιο μειώθηκε το ύψος των αποζημιώσεων για σωματικές βλάβες, ψυχική οδύνη και υλικές ζημιές που καταβάλλει. Και πάλι όμως η κατάσταση είναι στο «κόκκινο».
Γι' αυτόν τον λόγο από την 1η Φεβρουαρίου ανέβηκαν κατά περίπου 2% με 4% τα ασφάλιστρα λόγω της αύξησης της εισφοράς που δίνουν οι ασφαλισμένοι μέσω των ασφαλίστρων τους για το Επικουρικό Κεφάλαιο.
Το Επικουρικό Κεφάλαιο, μετά το «λουκέτο» της «EVIMA», σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, αναγκάζεται να χειριστεί και να επωμιστεί περίπου 30.000 εκκρεμείς υποθέσεις της ασφαλιστικής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιο σας πάντα με κόσμιο τρόπο, χωρίς κακές κουβεντούλες, γιατί θα σας μαλώσω.....
Αν βρίζετε ή είστε νευρασθενικοί αφήστε το καλύτερα!!
Ότι γράψτε τσάμπα ο κόπος, δεν πρόκειται να δημοσιευτεί. Όλα θα περνούν από έλεγχο....
"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"