Tελειωμένη υπόθεση θεωρείται για το Υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών ο
άξονας Ε65, ενώ στην κόψη του ξυραφιού βρίσκεται και η Ιόνια Οδός.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του Epiruspost.gr ο Υπουργός Κωστής Χατζηδάκης σε σχετική συζήτηση που είχε με βουλευτές της Ηπείρου οι οποίοι πίεζαν ώστε να ξεκαθαρίσει το τοπίο είπε ορθά κοφτά ότι το έργο....
του Ε65 είναι προβληματικό, μη ανταγωνιστικό, ασύμφορο οικονομικά και ως εκ τούτου εγκαταλείπεται.
Φυσικά οι αντιρρήσεις των Ηπειρωτών ήταν πολλές και τα επιχειρήματα που ανέπτυξαν πολύ σοβαρά προκειμένου να πείσουν τον Υπουργό ώστε να επανεξετάσει το θέμα.
Για την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου θεωρείται ότι... ο δρόμος δεν έχει πια επιστροφή και εξετάζονται με προσοχή οι παράπλευρες απώλειες, καθώς η παραχωρησιούχος του Άξονα Κεντρικής Ελλάδας έχει άμεση εμπλοκή και στην κατασκευή της Ιόνιας Οδού.
Σύμφωνα με πληροφορίες και οι διαπραγματεύσεις για την Ιόνια Οδό βρίσκονται σε κρίσιμο σημείο και το έργο είναι στην κυριολεξία στην κόψη του ξυραφιού. «Τίποτα δεν αποκλείεται...» λένε με νόημα έγκυρες πηγές του Υπουργείου Ανάπτυξης και Υποδομών.
Οι άξονες ανάπτυξης λοιπόν όπως τους είχε χαρακτηρίσει πριν μερικά χρόνια ο τότε Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, για τους οποίους καμάρωνε η Κυβέρνηση Καραμανλή και στην συνέχεια τους άφησε στα αζήτητα επί τρία σχεδόν χρόνια η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, σήμερα έχουν μετατραπεί σε αριθμητικές πράξεις και αφού ο λογαριασμός δεν τους βγαίνει καταλήγουν στις καλένδες. Μόνο που η επιλογή της αριθμητικής στην προκειμένη περίπτωση έχει τεράστιες συνέπειες για την ελληνική περιφέρεια που στήριζε πολλές από τις ελπίδες της για την ανάπτυξη και στην κατασκευή των συγκεκριμένων αξόνων.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του Epiruspost.gr ο Υπουργός Κωστής Χατζηδάκης σε σχετική συζήτηση που είχε με βουλευτές της Ηπείρου οι οποίοι πίεζαν ώστε να ξεκαθαρίσει το τοπίο είπε ορθά κοφτά ότι το έργο....
του Ε65 είναι προβληματικό, μη ανταγωνιστικό, ασύμφορο οικονομικά και ως εκ τούτου εγκαταλείπεται.
Φυσικά οι αντιρρήσεις των Ηπειρωτών ήταν πολλές και τα επιχειρήματα που ανέπτυξαν πολύ σοβαρά προκειμένου να πείσουν τον Υπουργό ώστε να επανεξετάσει το θέμα.
Για την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου θεωρείται ότι... ο δρόμος δεν έχει πια επιστροφή και εξετάζονται με προσοχή οι παράπλευρες απώλειες, καθώς η παραχωρησιούχος του Άξονα Κεντρικής Ελλάδας έχει άμεση εμπλοκή και στην κατασκευή της Ιόνιας Οδού.
Σύμφωνα με πληροφορίες και οι διαπραγματεύσεις για την Ιόνια Οδό βρίσκονται σε κρίσιμο σημείο και το έργο είναι στην κυριολεξία στην κόψη του ξυραφιού. «Τίποτα δεν αποκλείεται...» λένε με νόημα έγκυρες πηγές του Υπουργείου Ανάπτυξης και Υποδομών.
Οι άξονες ανάπτυξης λοιπόν όπως τους είχε χαρακτηρίσει πριν μερικά χρόνια ο τότε Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, για τους οποίους καμάρωνε η Κυβέρνηση Καραμανλή και στην συνέχεια τους άφησε στα αζήτητα επί τρία σχεδόν χρόνια η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, σήμερα έχουν μετατραπεί σε αριθμητικές πράξεις και αφού ο λογαριασμός δεν τους βγαίνει καταλήγουν στις καλένδες. Μόνο που η επιλογή της αριθμητικής στην προκειμένη περίπτωση έχει τεράστιες συνέπειες για την ελληνική περιφέρεια που στήριζε πολλές από τις ελπίδες της για την ανάπτυξη και στην κατασκευή των συγκεκριμένων αξόνων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιο σας πάντα με κόσμιο τρόπο, χωρίς κακές κουβεντούλες, γιατί θα σας μαλώσω.....
Αν βρίζετε ή είστε νευρασθενικοί αφήστε το καλύτερα!!
Ότι γράψτε τσάμπα ο κόπος, δεν πρόκειται να δημοσιευτεί. Όλα θα περνούν από έλεγχο....
"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"