Με απόφαση της διυπουργικής επιτροπής
αποκρατικοποιήσεων, γνωστοποιήθηκε πως
η κυβέρνηση προχωρά στην πώληση έως και του συνόλου των μετοχών των
ΕΛΤΑ, τις οποίες έχει στην κατοχή του το Δημόσιο.
Συγκεκριμένα κατέχει ποσοστό 90%, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό 10% κατέχει το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, το οποίο άλλωστε αναμένεται....
το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα να δρομολογηθούν διαδικασίες ιδιωτικοποίησης.
Πρέπει επίσης να σημειωθεί πως, ποσοστό περίπου 10% έχουν και τα ΕΛΤΑ στο Τ.Τ.
Για την πώληση των ποσοστών των ΕΛΤΑ που έχει στην κατοχή του το Δημόσιο, παρέχεται εξουσιοδότηση στο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων να σχεδιάσει, αποφασίσει και να υλοποιήσει τη διαγωνιστική διαδικασία για την πώληση των μετοχών των ΕΛΤΑ, οι οποίες θα μεταφερθούν στο Ταμείο με νεότερη απόφαση της διυπουργικής για να γίνει η πώληση. Πρόκειται για την πρώτη κίνηση στο πεδίο των αποκρατικοποιήσεων, ένα θέμα στο οποίο δίνει ιδιαίτερη έμφαση η τρόικα και για το οποίο έχει ασκήσει σκληρή κριτική προς την ελληνική πλευρά, λόγω των σημαντικών καθυστερήσεων.
Στο παρελθόν έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον για τα ΕΛΤΑ από τους αντίστοιχους φορείς της Γερμανίας, της Γαλλίας και του Βελγίου.
Τα ΕΛΤΑ την προηγούμενη χρονιά κατέγραψαν κέρδη, παρά τη μεγάλη συρρίκνωση που κατέγραψε ο τζίρος τους, απόρροια της κρίσης αλλά και της ταχυδρομικής κρίσης την οποίαν δημιουργεί η μείωση ζήτησης για παραδοσιακές ταχυδρομικές υπηρεσίες.
Η εταιρεία το 2011 είχε προ φόρων κέρδη 2,5 εκατ. ευρώ με τζίρο 484,2 εκατ. ενώ το 2010 τα αντίστοιχα μεγέθη ήταν 3,4 και 543,3 εκατ. ευρώ.
Συγκεκριμένα κατέχει ποσοστό 90%, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό 10% κατέχει το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, το οποίο άλλωστε αναμένεται....
το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα να δρομολογηθούν διαδικασίες ιδιωτικοποίησης.
Πρέπει επίσης να σημειωθεί πως, ποσοστό περίπου 10% έχουν και τα ΕΛΤΑ στο Τ.Τ.
Για την πώληση των ποσοστών των ΕΛΤΑ που έχει στην κατοχή του το Δημόσιο, παρέχεται εξουσιοδότηση στο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων να σχεδιάσει, αποφασίσει και να υλοποιήσει τη διαγωνιστική διαδικασία για την πώληση των μετοχών των ΕΛΤΑ, οι οποίες θα μεταφερθούν στο Ταμείο με νεότερη απόφαση της διυπουργικής για να γίνει η πώληση. Πρόκειται για την πρώτη κίνηση στο πεδίο των αποκρατικοποιήσεων, ένα θέμα στο οποίο δίνει ιδιαίτερη έμφαση η τρόικα και για το οποίο έχει ασκήσει σκληρή κριτική προς την ελληνική πλευρά, λόγω των σημαντικών καθυστερήσεων.
Στο παρελθόν έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον για τα ΕΛΤΑ από τους αντίστοιχους φορείς της Γερμανίας, της Γαλλίας και του Βελγίου.
Τα ΕΛΤΑ την προηγούμενη χρονιά κατέγραψαν κέρδη, παρά τη μεγάλη συρρίκνωση που κατέγραψε ο τζίρος τους, απόρροια της κρίσης αλλά και της ταχυδρομικής κρίσης την οποίαν δημιουργεί η μείωση ζήτησης για παραδοσιακές ταχυδρομικές υπηρεσίες.
Η εταιρεία το 2011 είχε προ φόρων κέρδη 2,5 εκατ. ευρώ με τζίρο 484,2 εκατ. ενώ το 2010 τα αντίστοιχα μεγέθη ήταν 3,4 και 543,3 εκατ. ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιο σας πάντα με κόσμιο τρόπο, χωρίς κακές κουβεντούλες, γιατί θα σας μαλώσω.....
Αν βρίζετε ή είστε νευρασθενικοί αφήστε το καλύτερα!!
Ότι γράψτε τσάμπα ο κόπος, δεν πρόκειται να δημοσιευτεί. Όλα θα περνούν από έλεγχο....
"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"