Σε υψηλά επίπεδα διατηρείται η κίνηση στον παλιό δρόμο Θουρία -
Αλλαγή, καθώς τα διόδια αποτρέπουν πολλούς οδηγούς να χρησιμοποιήσουν
τον αυτοκινητόδρομο.
Τον παλιό δρόμο επιλέγει η συντριπτική πλειοψηφία οδηγών φορτηγών και λεωφορείων που ταξιδεύουν από και προς Αθήνα.
Αυτό διαπιστώνουν οι επαγγελματίες, από την κίνηση τόσο στο δρόμο όσο και στα μαγαζιά τους....
Τον παλιό δρόμο επιλέγει η συντριπτική πλειοψηφία οδηγών φορτηγών και λεωφορείων που ταξιδεύουν από και προς Αθήνα.
Αυτό διαπιστώνουν οι επαγγελματίες, από την κίνηση τόσο στο δρόμο όσο και στα μαγαζιά τους....
Ο Γιώργος Αργυρόπουλος έχει βενζινάδικο στην Ανθεια.
Παρατηρεί πως η
κίνηση διατηρείται στα ίδια επίπεδα τόσο στο δρόμο όσο και στο μαγαζί
του. Δεν αποκλείει βέβαια αυτό να οφείλεται στους καλοκαιρινούς
επισκέπτες αλλά από το Σεπτέμβριο εκτιμά πως θα υπάρχουν ασφαλή
συμπεράσματα.
Πάντως, βλέπει πως όλοι οι πελάτες του χρησιμοποιούν τον
παλιό κυρίως λόγω των διοδίων αλλά κι επειδή λένε ότι δε γλιτώνουν
χρόνο. Επιμένουν μάλιστα πολλοί πως πέρα από ασφάλεια δεν προσφέρει κάτι
περισσότερο ο αυτοκινητόδρομος. Οσο για τους οδηγούς φορτηγών, πέρασαν
μια φορά από τον καινούργιο και δεν ξαναπέρασαν τόσο λόγω του χρόνου όσο
και των διοδίων. Ετσι, επιμένουν να χρησιμοποιούν τον παλιό,
τουλάχιστον μέχρι να δοθεί στην κυκλοφορία και το τμήμα των Παραδεισίων.
Ο Παντελής Καράμπελας έχει αρτοποιείο στο Αριοχώρι. Παρατηρώντας το δρόμο διαπιστώνει πως η κίνηση έχει μειωθεί σε ένα ποσοστό γύρω στο 10%, όπως αντίστοιχα έχει μειωθεί και η κίνηση στο μαγαζί του. Εκτιμά πως η τιμή των διοδίων είναι αιτία που κάνει πολλούς οδηγούς που ταξιδεύουν να χρησιμοποιούν τον παλιό δρόμο. Οσο για τα φορτηγά και τα λεωφορεία, περνούν ακόμα όσα περνούσαν και στο παρελθόν μπροστά από το μαγαζί του.
Ο Γιάννης Πετρόπουλος έχει το μαγαζί του στον Αγιο Κωνσταντίνο. Δεν έχει διαπιστώσει κάποια σημαντική μείωση, ούτε στα αυτοκίνητα ούτε στους πελάτες του. Βέβαια, παρατηρεί πως υπάρχει κίνηση αυτοκινήτων και στο νέο δρόμο, πράγμα που σημαίνει ότι αρκετοί τον προτιμούν όταν ταξιδεύουν από και προς Αθήνα.
Ο Γιώργος Καμαρινόπουλος δουλεύει σε καφενείο στον Αγιο Φλώρο και παρατηρεί πως η κίνηση έχει μειωθεί σε σημαντικό ποσοστό, αλλά η δουλειά στο μαγαζί δεν έχει παρουσιάσει πτώση. Σε συζητήσεις όμως με οδηγούς του λένε πως δε χρησιμοποιούν το νέο δρόμο γιατί θεωρούν κοροϊδία τα διόδια.
Η Ευγενία Δημητρούλια έχει πάγκο με φρούτα και λαχανικά στην ίδια περιοχή και το τελευταίο διάστημα παρατηρεί πως έχει μειωθεί η κίνηση των αυτοκινήτων στο δρόμο.
Ο Παντελής Καράμπελας έχει αρτοποιείο στο Αριοχώρι. Παρατηρώντας το δρόμο διαπιστώνει πως η κίνηση έχει μειωθεί σε ένα ποσοστό γύρω στο 10%, όπως αντίστοιχα έχει μειωθεί και η κίνηση στο μαγαζί του. Εκτιμά πως η τιμή των διοδίων είναι αιτία που κάνει πολλούς οδηγούς που ταξιδεύουν να χρησιμοποιούν τον παλιό δρόμο. Οσο για τα φορτηγά και τα λεωφορεία, περνούν ακόμα όσα περνούσαν και στο παρελθόν μπροστά από το μαγαζί του.
Ο Γιάννης Πετρόπουλος έχει το μαγαζί του στον Αγιο Κωνσταντίνο. Δεν έχει διαπιστώσει κάποια σημαντική μείωση, ούτε στα αυτοκίνητα ούτε στους πελάτες του. Βέβαια, παρατηρεί πως υπάρχει κίνηση αυτοκινήτων και στο νέο δρόμο, πράγμα που σημαίνει ότι αρκετοί τον προτιμούν όταν ταξιδεύουν από και προς Αθήνα.
Ο Γιώργος Καμαρινόπουλος δουλεύει σε καφενείο στον Αγιο Φλώρο και παρατηρεί πως η κίνηση έχει μειωθεί σε σημαντικό ποσοστό, αλλά η δουλειά στο μαγαζί δεν έχει παρουσιάσει πτώση. Σε συζητήσεις όμως με οδηγούς του λένε πως δε χρησιμοποιούν το νέο δρόμο γιατί θεωρούν κοροϊδία τα διόδια.
Η Ευγενία Δημητρούλια έχει πάγκο με φρούτα και λαχανικά στην ίδια περιοχή και το τελευταίο διάστημα παρατηρεί πως έχει μειωθεί η κίνηση των αυτοκινήτων στο δρόμο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιο σας πάντα με κόσμιο τρόπο, χωρίς κακές κουβεντούλες, γιατί θα σας μαλώσω.....
Αν βρίζετε ή είστε νευρασθενικοί αφήστε το καλύτερα!!
Ότι γράψτε τσάμπα ο κόπος, δεν πρόκειται να δημοσιευτεί. Όλα θα περνούν από έλεγχο....
"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"