H Περιφέρεια Πελοποννήσου σπαταλά απίστευτα χρήματα στο Ιντερνετ,
μέσω πρόχειρων διαγωνισμών, κατατμήσεων και αναθέσεων, χωρίς να
προκηρύσσει τακτικό διαγωνισμό.
Ετσι, δεν προσκαλούνται και δεν προσέρχονται εταιρείες που θα μπορούσαν να κάνουν πολύ χαμηλότερες προσφορές, ώστε να βγει ωφελημένο το Δημόσιο.
Ετσι, δεν προσκαλούνται και δεν προσέρχονται εταιρείες που θα μπορούσαν να κάνουν πολύ χαμηλότερες προσφορές, ώστε να βγει ωφελημένο το Δημόσιο.
Συγκεκριμένα, η Περιφέρεια θα διαθέσει καταρχάς το ποσό των 59.450
ευρώ για…
δημιουργία σελίδων στο Facebook, στο Τwitter και στο Google+.
Ενώ δηλαδή ακόμα και οι μαθητές του Δημοτικού φτιάχνουν σελίδες στο
Facebook, η Περιφέρεια διενήργησε… πρόχειρο διαγωνισμό, με προϋπολογισμό
κοντά 60.000 ευρώ και με τον βαρύγδουπο τίτλο «Εκπόνηση και Υλοποίηση
Στρατηγικού Σχεδίου για την Προβολή της Πελοποννήσου ως Τουριστικού
Προορισμού στα Social Media»! Προσήλθαν λοιπόν 3 εταιρείες που πρόσφεραν
αντίστοιχα 59.450 ευρώ, 89.500 ευρώ και 81.300 ευρώ… κι έτσι όλα είναι
νόμιμα.
Αντίστοιχοι ξεχωριστοί πρόχειροι διαγωνισμοί έγιναν για τη δημιουργία
τουριστικού πόρταλ της Περιφέρειας Πελοποννήσου με προϋπολογισμό επίσης
60.000 ευρώ, καθώς και για τη δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού για
την Πελοπόννησο, πάλι με προϋπολογισμό 60.000 ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί φυσικά ότι το ανώτατο όριο της χρηματικής δαπάνης
για τη διενέργεια πρόχειρου διαγωνισμού είναι τα… 60.000 ευρώ. Ο
πρόχειρος διαγωνισμός δεν προϋποθέτει δημοσίευση και διενεργείται από
Τριμελή Επιτροπή, με υποβολή έγγραφων προσφορών. Κατά τον πρόχειρο
διαγωνισμό καλούνται να καταθέσουν προσφορές 3 τουλάχιστον προμηθευτές.
Για δαπάνη μεγαλύτερη των 60.000 ευρώ θα πρέπει να γίνει τακτικός
κλειστός η ανοικτός διαγωνισμός.
Εννοείται ότι θα μπορούσε να γίνει ένας ενιαίος τακτικός διαγωνισμός
για τη δημιουργία πόρταλ, σελίδων κοινωνικής δικτύωσης και τη δημιουργία
οπτικοακουστικού υλικού. Τότε όμως θα υπήρχε κίνδυνος να κάνουν
προσφορές και… απρόσκλητες εταιρείες, με απείρως λογικότερες τιμές, οι
οποίες τώρα αποκλείονται από τους πρόχειρους διαγωνισμούς.
Με την ίδια ακριβώς λογική ο Πέτρος Τατούλης ενέκρινε και «τη
δέσμευση πίστωσης 24.600 ευρώ για την πληρωμή του έργου της ζωντανής
μετάδοσης μέσω Ιnternet των συνεδριάσεων του Περιφερειακού Συμβουλίου
έως το τέλος το 2012″. Κι αν νομίζατε ότι τελειώσαμε, κάνετε λάθος: Ο κ.
Τατούλης, με άλλη απόφασή του την ίδια μέρα, εγκρίνει ακόμη «τη
δέσμευση 24.600 ευρώ για την πληρωμή της τηλεοπτικής εικόνας κατά τη
διαδικασία της ζωντανής μετάδοσης μέσω Ιnternet των συνεδριάσεων του
Περιφερειακού Συμβουλίου έως το τέλος το 2012″! Αξίζει και εδώ να
σημειώσουμε ότι το όριο της δαπάνης για την ανάθεση είναι… 24.600 ευρώ
με ΦΠΑ. Αν μάλιστα κάποιοι θεωρείτε ότι τα ποσά αυτά είναι… μικρά, δεν
έχετε παρά να αθροίσετε τις δαπάνες ώστε να αναθεωρήσετε. Συγκεκριμένα,
αν αθροίσουμε μόνο τις παραπάνω «μικροδαπάνες» θα διαπιστώσουμε ότι η
συνολική δαπάνη αγγίζει τα 229.200 ευρώ.
ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK
Για να ληφθεί η απόφαση δημιουργίας… σελίδας στο Facebook υπήρξε
πολυσέλιδη σχετική εισήγηση, με βαρύγδουπες γραφειοκρατικές και
βερμπαλιστικές εκφράσεις. Στην πραγματικότητα, η «κατάρτιση του
στρατηγικού σχεδιασμού» είναι ουσιαστικά το… δεκάλεπτο που αφιερώνουν οι
έφηβοι για το σχεδιασμό και τη δημιουργία μιας επιτυχημένης σελίδας στο
Facebook.
Σε κάθε περίπτωση, αν οι υπηρεσίες μηχανοργάνωσης της Περιφέρειας
είναι ανίκανες να δημιουργήσουν και να διαχειριστούν μια σελίδα στο
Facebook, τότε τα λόγια είναι περιττά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι προσωπική σελίδα στο Facebook διαθέτει και ο
ίδιος ο περιφερειάρχης Πέτρος Τατούλης. Την πλήρωσε άραγε 60.000 ευρώ;
Για… ιστορικούς λόγους παραθέτουμε την εισήγηση για τη δημιουργία σελίδων στα social media:
«Το γεγονός ότι στο εγκεκριμένο Τεχνικό Δελτίο Εργου περιγράφεται ότι
η Περιφέρεια Πελοποννήσου θα προβεί στην Εκπόνηση & Υλοποίηση
Στρατηγικού Σχεδίου για την Προβολή της Πελοποννήσου ως Τουριστικού
Προορισμού στα Social Media.
Αναλυτικά:
ΣΚΟΠΟΣ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου θα αναθέσει σε ανάδοχο μέσω πρόχειρου
διαγωνισμού την Εκπόνηση & Υλοποίηση Στρατηγικού Σχεδίου για την
Προβολή της Πελοποννήσου ως Τουριστικού Προορισμού στα Social Media, στα
πλαίσια του προγράμματος 2011ΕΠ02680052 Συνδυασμένες Ενέργειες
Τουριστικής Προβολής. To πλαίσιο του έργου αφορά τις δυνατότητες
προβολής και προώθησης της Περιφέρειας Πελοποννήσου συνολικά αλλά και
των κατά τόπους περιοχών σε online μέσα και ειδικότερα μέσα από τα
κοινωνικά δίκτυα. Πιο συγκεκριμένα ο ανάδοχος καλείται να καταρτίσει
στρατηγικό πλάνο επικοινωνίας για την Περιφέρεια Πελοποννήσου με στόχο
την προώθηση των ποιοτικών στοιχείων του τουριστικού προϊόντος της
περιοχής, την δημιουργία και διαχείριση της διαδικτυακής παρουσίας μέσα
από τα κοινωνικά δίκτυα, καθώς και την υλοποίηση πλάνου επικοινωνίας
προωθητικών ενεργειών στο Διαδίκτυο. Συγκεκριμένα το έργο διακρίνεται σε
3 φάσεις:
1. Κατάρτιση Στρατηγικού Σχεδίου για την Προβολή της Περιφέρειας
Πελοποννήσου ως Τουριστικού Προορισμού στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
2. Δημιουργία και Διαχείριση Λογαριασμών σε Επιλεγμένα Social Media.
3. Υλοποίηση Στρατηγικού Σχεδίου και Ετήσιου Πλάνου Επικοινωνίας Προωθητικών Ενεργειών. Ανάλυση Δεδομένων
Στόχος
Καταγραφή και Ανάλυση Δεδομένων σχετικά με την Ταυτότητα του Προορισμού στο Διαδίκτυο και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Περιγραφή
Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός ο εντοπισμός των συζητήσεων που λαμβάνουν χώρα στο Διαδίκτυο και αφορούν τόσο την Περιφέρεια Πελοποννήσου και τις κατά τόπους περιοχές, όσο και τους ανταγωνιστικούς προς αυτή τουριστικούς προορισμούς.
2. Δημιουργία και Διαχείριση Λογαριασμών σε Επιλεγμένα Social Media.
3. Υλοποίηση Στρατηγικού Σχεδίου και Ετήσιου Πλάνου Επικοινωνίας Προωθητικών Ενεργειών. Ανάλυση Δεδομένων
Στόχος
Καταγραφή και Ανάλυση Δεδομένων σχετικά με την Ταυτότητα του Προορισμού στο Διαδίκτυο και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Περιγραφή
Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός ο εντοπισμός των συζητήσεων που λαμβάνουν χώρα στο Διαδίκτυο και αφορούν τόσο την Περιφέρεια Πελοποννήσου και τις κατά τόπους περιοχές, όσο και τους ανταγωνιστικούς προς αυτή τουριστικούς προορισμούς.
Κατάρτιση & Υλοποίηση Στρατηγικού Σχεδίου σε Social Media
Στόχος
Εκπόνηση Στρατηγικού Σχεδίου με σκοπό τη βέλτιστη τοποθέτηση και διαδικτυακή προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου.
Περιγραφή
Η παρουσία και ενεργοποίηση στα Social Media απαιτεί λεπτομερή στρατηγικό σχεδιασμό και την χρήση των κατάλληλων εργαλείων ώστε να ενσωματώσει με τον καλύτερο τρόπο τα στοιχεία και τις προτεραιότητες της ευρύτερης στρατηγικής τουριστικής ανάπτυξης και προβολής ενός προορισμού καθώς επίσης και για να εκπληρώσει τους στόχους επικοινωνίας που έχουν τεθεί.
Στόχος
Εκπόνηση Στρατηγικού Σχεδίου με σκοπό τη βέλτιστη τοποθέτηση και διαδικτυακή προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου.
Περιγραφή
Η παρουσία και ενεργοποίηση στα Social Media απαιτεί λεπτομερή στρατηγικό σχεδιασμό και την χρήση των κατάλληλων εργαλείων ώστε να ενσωματώσει με τον καλύτερο τρόπο τα στοιχεία και τις προτεραιότητες της ευρύτερης στρατηγικής τουριστικής ανάπτυξης και προβολής ενός προορισμού καθώς επίσης και για να εκπληρώσει τους στόχους επικοινωνίας που έχουν τεθεί.
Πριν από την ενεργή δραστηριοποίηση στα Social Media, απαιτείται η
εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου για τον τρόπο
επικοινωνιακής προσέγγισης. Ειδικότερα απαιτείται η λεπτομερής καταγραφή
των αναφορών για την Περιφέρεια με στόχο την μία αναλυτική καταγραφή
του τρόπου δραστηριοποίησης άλλων ελληνικών περιφερειών στα Social
Media, καθώς και επιτυχημένα παραδείγματα παρόμοιων προσπαθειών από
χώρες του εξωτερικού, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως επιτυχημένες
πρακτικές. Το στρατηγικό σχέδιο θα περιλαμβάνει τις παρακάτω ενότητες:
1. Ανάλυση Ανταγωνισμού.
2. Ενδεικτικά παραδείγματα επιτυχημένων προσπαθειών από Ελλάδα & χώρες του εξωτερικού.
3. Content Strategy: άξονες περιεχομένου που θα προβάλλεται μέσω των Social Media με στόχο την καλύτερη προβολή της περιοχής και εξυπηρέτηση των στόχων επικοινωνία που έχουν τεθεί
4. Communication Tonality: Υφος και προσέγγιση του τρόπου επικοινωνίας.
5. Issues Management: δημιουργία ενός εγχειριδίου διαχείρισης κρίσεων όπως αυτές μπορεί να προκύψουν μέσω Social Media αλλά και εκτός, μαζί με προτεινόμενες κατευθύνσεις για την αντιμετώπισή τους.
2. Ενδεικτικά παραδείγματα επιτυχημένων προσπαθειών από Ελλάδα & χώρες του εξωτερικού.
3. Content Strategy: άξονες περιεχομένου που θα προβάλλεται μέσω των Social Media με στόχο την καλύτερη προβολή της περιοχής και εξυπηρέτηση των στόχων επικοινωνία που έχουν τεθεί
4. Communication Tonality: Υφος και προσέγγιση του τρόπου επικοινωνίας.
5. Issues Management: δημιουργία ενός εγχειριδίου διαχείρισης κρίσεων όπως αυτές μπορεί να προκύψουν μέσω Social Media αλλά και εκτός, μαζί με προτεινόμενες κατευθύνσεις για την αντιμετώπισή τους.
Παραδοτέα
• Μελέτη Ανάλυσης δεδομένων που θα περιγράφουν την παρούσα κατάσταση.
• Μελέτη Αναλυτικού Πλάνου στρατηγικής επικοινωνίας.
• Μελέτη Ανάλυσης δεδομένων που θα περιγράφουν την παρούσα κατάσταση.
• Μελέτη Αναλυτικού Πλάνου στρατηγικής επικοινωνίας.
2. Δημιουργία και διαχείριση διαδικτυακής παρουσίας
Δημιουργία διαδικτυακής παρουσίας
Βάσει της εκπονηθείσας στρατηγικής ο ανάδοχος καλείται να υλοποιήσει τη δημιουργία της διαδικτυακής παρουσίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου στα κοινωνικά δίκτυα που αναφέρονται παραπάνω. Σε αυτό το πλαίσιο απαιτείται η δημιουργία λογαριασμών καθώς και ο εικαστικός σχεδιασμός και η ανάπτυξη (development) της παρουσίας ανά κοινωνικό δίκτυο. Η εικαστική προσέγγιση πρέπει να αντικατοπτρίζει τις αξίες του τουριστικού προϊόντος όπως έχουν οριστεί από την εκπονηθείσα στρατηγική, διατηρώντας στο σύνολο της την αισθητική ομοιογένεια.
Δημιουργία διαδικτυακής παρουσίας
Βάσει της εκπονηθείσας στρατηγικής ο ανάδοχος καλείται να υλοποιήσει τη δημιουργία της διαδικτυακής παρουσίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου στα κοινωνικά δίκτυα που αναφέρονται παραπάνω. Σε αυτό το πλαίσιο απαιτείται η δημιουργία λογαριασμών καθώς και ο εικαστικός σχεδιασμός και η ανάπτυξη (development) της παρουσίας ανά κοινωνικό δίκτυο. Η εικαστική προσέγγιση πρέπει να αντικατοπτρίζει τις αξίες του τουριστικού προϊόντος όπως έχουν οριστεί από την εκπονηθείσα στρατηγική, διατηρώντας στο σύνολο της την αισθητική ομοιογένεια.
Διαχείριση διαδικτυακής παρουσίας
Ο ανάδοχος θα αναλάβει την διαχείριση της διαδικτυακής παρουσίας μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Σε αυτό το πλαίσιο καλείται να υλοποιήσει την εκπονηθείσα στρατηγική περιεχομένου σε καθημερινή βάση για διάστημα 12 μηνών, η οποία περιλαμβάνει την δημιουργία και ανάρτηση μοναδικού περιεχομένου με στόχο την προβολή της περιφέρειας Πελοποννήσου και των κατά τόπους περιοχών μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Ακόμα, ο ανάδοχος θα αναλάβει όλη τη διαχείριση ερωτημάτων, παραπόνων ή ακόμα και κρίσεων που θα προκύψουν σε αυτό το διάστημα μέσα από την παρουσία της Περιφέρειας στα κοινωνικά δίκτυα. Τέλος, ο ανάδοχος καλείται να παραδίδει αναφορές για την πρόοδο και τα αποτελέσματα των παραπάνω σε τακτά χρονικά διαστήματα καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης.
Ο ανάδοχος θα αναλάβει την διαχείριση της διαδικτυακής παρουσίας μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Σε αυτό το πλαίσιο καλείται να υλοποιήσει την εκπονηθείσα στρατηγική περιεχομένου σε καθημερινή βάση για διάστημα 12 μηνών, η οποία περιλαμβάνει την δημιουργία και ανάρτηση μοναδικού περιεχομένου με στόχο την προβολή της περιφέρειας Πελοποννήσου και των κατά τόπους περιοχών μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Ακόμα, ο ανάδοχος θα αναλάβει όλη τη διαχείριση ερωτημάτων, παραπόνων ή ακόμα και κρίσεων που θα προκύψουν σε αυτό το διάστημα μέσα από την παρουσία της Περιφέρειας στα κοινωνικά δίκτυα. Τέλος, ο ανάδοχος καλείται να παραδίδει αναφορές για την πρόοδο και τα αποτελέσματα των παραπάνω σε τακτά χρονικά διαστήματα καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης.
Παραδοτέα
• Εικαστική προσέγγιση και ανάπτυξη δημιουργικών προτάσεων για την παρουσία της Περιφέρειας στα κοινωνικά δίκτυα
• Διαχείριση περιεχομένου στα κοινωνικά δίκτυα σε καθημερινή βάση
• Διαχείριση απαντήσεων/κρίσεων μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα
• Μηνιαίες αναφορές για τα παραπάνω παραδοτέα
• Εικαστική προσέγγιση και ανάπτυξη δημιουργικών προτάσεων για την παρουσία της Περιφέρειας στα κοινωνικά δίκτυα
• Διαχείριση περιεχομένου στα κοινωνικά δίκτυα σε καθημερινή βάση
• Διαχείριση απαντήσεων/κρίσεων μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα
• Μηνιαίες αναφορές για τα παραπάνω παραδοτέα
3. Υλοποίηση ετήσιου πλάνου επικοινωνίας προωθητικών ενεργειών Πέρα
από τη δημιουργία και διαχείριση της διαδικτυακής παρουσίας της
Περιφέρειας στα κοινωνικά δίκτυα, απαιτείται και η υλοποίηση πλάνου
προωθητικών ενεργειών που ο ανάδοχος θα προτείνει μέσα από τη στρατηγική
του. Στόχος είναι η αποτελεσματική προώθηση της παρουσίας στα κοινωνικά
δίκτυα με επιθυμητό αποτέλεσμα την ποιοτική και ποσοτική βελτίωση της
(fans, followers, subscribers, engagement rate κ.λπ.) Ο ανάδοχος
καλείται να προτείνει και να υλοποιήσει αναλυτικό (σε μηνιαία βάση)
πλάνο διαφήμισης και προωθητικών ενεργειών επικοινωνίας με αναφορά στα
αναμενόμενα αποτελέσματα.
Παραδοτέα
• Υλοποίηση πλάνου διαφήμισης για την προώθηση της παρουσίας της περιφέρειας για διάστημα 12 μηνών.
• Υλοποίηση προωθητικών ενεργειών στα κοινωνικά δίκτυα.
• Μηνιαίες αναφορές για τα παραπάνω παραδοτέα.
ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Ενας (1) μήνας από την υπογραφή της σύμβασης για την Εκπόνηση & Υλοποίηση Στρατηγικού Σχεδίου για την Προβολή της Πελοποννήσου ως Τουριστικού Προορισμού στα Social Media και δωδεκάμηνη (12) διαχείριση της διαδικτυακής παρουσίας μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα.
• Υλοποίηση πλάνου διαφήμισης για την προώθηση της παρουσίας της περιφέρειας για διάστημα 12 μηνών.
• Υλοποίηση προωθητικών ενεργειών στα κοινωνικά δίκτυα.
• Μηνιαίες αναφορές για τα παραπάνω παραδοτέα.
ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Ενας (1) μήνας από την υπογραφή της σύμβασης για την Εκπόνηση & Υλοποίηση Στρατηγικού Σχεδίου για την Προβολή της Πελοποννήσου ως Τουριστικού Προορισμού στα Social Media και δωδεκάμηνη (12) διαχείριση της διαδικτυακής παρουσίας μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα.
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ – ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 60.000 €, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. Το κόστος των παραπάνω δράσεων θα καλυφθεί από πόρους του προγράμματος Συνδυασμένες Ενέργειες Τουριστικής Προβολής στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δυτική Ελλάδα – Πελοπόννησος – Ιόνιοι Νήσοι μέσω της ΣΑΕΠ 026/8».
Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 60.000 €, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. Το κόστος των παραπάνω δράσεων θα καλυφθεί από πόρους του προγράμματος Συνδυασμένες Ενέργειες Τουριστικής Προβολής στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δυτική Ελλάδα – Πελοπόννησος – Ιόνιοι Νήσοι μέσω της ΣΑΕΠ 026/8».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιο σας πάντα με κόσμιο τρόπο, χωρίς κακές κουβεντούλες, γιατί θα σας μαλώσω.....
Αν βρίζετε ή είστε νευρασθενικοί αφήστε το καλύτερα!!
Ότι γράψτε τσάμπα ο κόπος, δεν πρόκειται να δημοσιευτεί. Όλα θα περνούν από έλεγχο....
"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"