Φίλοι που μας παρακολουθούν

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Λίφτινγκ στο σχέδιο για τα ταξί

Μέρος των νέων αδειών ταξί θα χορηγείται σε τρίτεκνους με ανήλικα παιδιά και σε πολύτεκνους  Tροποποιήσεις, από τις οποίες, πάντως, δεν προκύπτει έκδοση νέων αδειών ταξί στην Αθήνα, κατέθεσε χθες στη Βουλή ο υπουργός Μεταφορών Μάκης Βορίδης.
Από τις αλλαγές, στις οποίες διατηρούνται τα πληθυσμιακά και συγκοινωνιακά κριτήρια, προκύπτει αύξηση του συντελεστή έκδοσης νέων αδειών, μείωση του ποσοστού των αδειών ανά ιδιοκτήτη, αλλαγή των εδρών και εισαγωγή κοινωνικών κριτηρίων για την απόκτηση αδειών
Συγκεκριμένα προβλέπεται:...
Η έκδοση 3 αδειών ανά 1.000 κατοίκους στην Αθήνα, με δυνατότητα αύξησης έως τις 3,5 άδειες, η έκδοση 1,8 άδειας στη Θεσσαλονίκη με δυνατότητα αύξησης στις 2,5 και η έκδοση 1,5 άδειας ανά 1.000 κατοίκους στην περιφέρεια, με δυνατότητα αύξησης στις 2.
Ο υπουργός Μεταφορών Μάκης Βορίδης

Ο συντελεστής έκδοσης των αδειών θα επανακαθορίζεται ανά διετία, χωρίς όμως να επιτρέπεται να είναι μικρότερος από 1,5 άδεια/1.000 κατοίκους.
Ο καθορισμός νέων εδρών που θα προκύπτουν από συνένωση υφιστάμενων όμορων εδρών εντός της ίδιας περιφερειακής ενότητας, ύστερα από πρόταση του περιφερειάρχη και απόφαση του υπουργού. 
Πρόκειται για το μοναδικό σημείο για το οποίο εξακολουθούν να υπάρχουν τριβές.
Την απόσυρση των οχημάτων ταξί της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης από την κυκλοφορία με τη συμπλήρωση 15 ετών αν έχουν κυβισμό μηχανής μέχρι 1.950 κυβικά και με τη συμπλήρωση 18 ετών αν έχουν κυβισμό άνω των 1.950.
Τα αυτοκίνητα ταξί με έδρα την περιφέρεια αποσύρονται από την κυκλοφορία με τη συμπλήρωση 20 ετών, ενώ τα ταξί που έχουν έδρα με πληθυσμό λιγότερο των 3.000 κατοίκων αποσύρονται με τη συμπλήρωση 24 ετών.
Επιτρέπεται η απόκτηση από ένα πρόσωπο έως του 5% (από 10%) του συνόλου των αδειών κυκλοφορίας στην Αθήνα και του 3% (από 5%) του συνόλου στην Περιφέρεια.
Τα ταξί ειδικής μίσθωσης τύπου βαν θα είναι 6-9 θέσεων και θα πρέπει να εκδοθούν 100 άδειες για την Αθήνα, εκ των οποίων οι 30 θα αφορούν σε ειδικά διασκευασμένα αυτοκίνητα για μεταφορά ατόμων με ειδικές ανάγκες, 50 στη Θεσσαλονίκη (οι 15 για ΑΜΕΑ) και 10 σε κάθε έδρα της περιφέρειας (οι τρεις για ΑΜΕΑ). 
Προτεραιότητα θα έχουν οι σημερινοί αυτοκινητιστές ταξί με μετατροπή των αδειών τους και εάν ο αριθμός τους υπολείπεται θα εκδοθούν νέες άδειες.
Η φορολόγηση της μεταβίβασης αδειών θα γίνεται με αντικειμενικά κριτήρια, τα οποία θα προσδιοριστούν με φορολογικό νόμο.
Μέρος των νέων αδειών θα χορηγείται σε τρίτεκνους με ανήλικα τέκνα, πολύτεκνους καθώς και σε γονείς με παιδιά με αναπηρία άνω του 67%.
Παράλληλα, με το ίδιο νομοσχέδιο αυξάνονται στα 27 τα έτη κυκλοφορίας των σχολικών λεωφορείων έως την απόσυρσή τους, από τα 23 που είναι σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας πάντα με κόσμιο τρόπο, χωρίς κακές κουβεντούλες, γιατί θα σας μαλώσω.....
Αν βρίζετε ή είστε νευρασθενικοί αφήστε το καλύτερα!!
Ότι γράψτε τσάμπα ο κόπος, δεν πρόκειται να δημοσιευτεί. Όλα θα περνούν από έλεγχο....
"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"