Φίλοι που μας παρακολουθούν

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Σοκ για τη Μεσσηνία οι διαγραφές - Δεν πάνε πουθενά λένε Βουδούρης και Κουσελάς

Σ

οκ για το ΠΑΣΟΚ στη Μεσσηνία καθώς ο Οδυσσέας Βουδούρης διαγράφηκε αμέσως μετά την αρνητική του ψήφο στο νέο μνημόνιο και ο Δημήτρης Κουσελάς τέθηκε εκτός ψηφοδελτίων στις επόμενες εκλογές για τη… μισή διαφωνία του.
Έτσι βουλευτής του επίσημου ΠΑΣΟΚ μένει μόνο....
η Νάντια Γιαννακοπούλου
Με δηλώσεις όμως στην "Ε" ο κ. Βουδούρης αμφισβητεί πολιτικά την πράξη διαγραφής δηλώνοντας ότι δεν εγκαταλείπει το κίνημα και ο κ. Κουσελάς θεωρεί ότι δεν μπορεί να τεθεί εκτός ψηφοδελτίων ένας βουλευτής που έχει εκλεγεί για 3 συνεχόμενες θητείες.

Δημήτρης Κουσελάς:« Η ψήφος μου ήταν ψήφος κατά συνείδηση»

«Η ψήφος μου ήταν ψήφος κατά συνείδηση, που πάνω απ’ όλα έθετε τα συμφέροντα της χώρας», υποστηρίζει σε γραπτή του δήλωση ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Κουσελάς, ο οποίος υπερψήφισε τη νέα δανειακή σύμβαση αλλά καταψήφισε τις μειώσεις κατώτατου μισθού και συντάξεων.
Στη δήλωσή του ο κ. Κουσελάς αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Οπως είχα δηλώσει τις προηγούμενες ημέρες, η ψήφος μου κατά τη διαδικασία συζήτησης στη Βουλή της νέας δανειακής σύμβασης και του μνημονίου ήταν ψήφος κατά συνείδηση. Ηταν ψήφος που πάνω απ’ όλα έθετε τα συμφέροντα της χώρας, την κοινωνική συνοχή και την έξοδο από την κρίση.
Δεν τοποθετήθηκα κατά του PSI και της νέας δανειακής σύμβασης, γιατί θεωρώ ότι υπό τις παρούσες συνθήκες θα ήταν πολύ χειρότερα για τη χώρα και τον λαό μας εάν οδηγούμαστε σε άτακτη χρεοκοπία.
Διαφώνησα και δεν υπερψήφισα τα μέτρα πολιτικής που συνοδεύουν τη δανειακή σύμβαση, ιδιαίτερα εκείνα που αφορούν τη μείωση του κατώτατου μισθού, την περαιτέρω μείωση των επικουρικών και των κύριων συντάξεων, την κατάλυση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας, την κατάργηση των Οργανισμών Εργατικής Κατοικίας και Εργατικής Εστίας.
Οπως αποδείχθηκε στην πράξη από το πρώτο μνημόνιο, την κύρια ευθύνη διαμόρφωσης του οποίου, όπως άλλωστε και τώρα, είχε η τρόικα, τέτοια μέτρα οδηγούν σε ένα σπιράλ ύφεσης, εσωτερικής υποτίμησης και διόγκωσης της ανεργίας. 
Δεν αμφισβήτησα ούτε υποβάθμισα τις σκληρές διαπραγματεύσεις που έγιναν. Ομως αυτή η διαπραγμάτευση έγινε "με την πλάτη στον τοίχο", γι’ αυτό δεν μπορούσε να έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Η χώρα μας βρέθηκε απομονωμένη από την ευρωπαϊκή κοινότητα με μια νεοφιλελεύθερη ηγεσία απέναντί της και χωρίς να έχει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο εξόδου από την κρίση.
Πιστεύω ότι η στάση που τήρησα ήταν συνεπής με τις αρχές, τη συνείδησή μου και την ιστορική μου διαδρομή».

Δεν σκέπτεται να πάει σε άλλο κόμμα ο Βουδούρης
«Η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ αυτή τη στιγμή εγκαταλείπει το ΠΑΣΟΚ», σημειώνει με δηλώσεις του στην "Ε" ο διαγραφείς βουλευτής του κόμματος Οδυσσέας Βουδούρης. Δηλώνει πως παραμένει πιστός σ’ αυτά για τα οποία έχει δεσμευτεί, καθώς και στους ανθρώπους που τον έχουν ψηφίσει. Αμφισβητεί πολιτικά την πράξη της διαγραφής, επισημαίνοντας ότι «δεν μπορεί και δεν επιτρέπεται το ΠΑΣΟΚ να αυτοακρωτηριάζεται». Παρατηρεί τέλος ότι το αν θα είναι ή δε θα είναι υποψήφιος είναι το τελευταίο που τον απασχολεί, ενώ δηλώνει πως συνεχίζει να είναι μέσα σ’ αυτό το Κίνημα και δε σκέφτεται τη συμμετοχή του σ’ άλλο κόμμα.
Ειδικότερα ο διαγραφείς Μεσσήνιος βουλευτής απάντησε στις ερωτήσεις μας ως εξής:

- Ο Οδυσσέας Βουδούρης συνεχίζει πλέον ως ανεξάρτητος βουλευτής;
«Ο Οδυσσέας Βουδούρης συνεχίζει τον αγώνα ως ανεξάρτητος βουλευτής. Η διαγραφή μπορεί να έχει αποφασιστεί μ’ έναν διαδικαστικό τρόπο. Εχω πολύ μεγάλες ενστάσεις για την πολιτική νομιμοποίηση μιας τέτοιας διαγραφής. Διότι αυτοί οι βουλευτές που διαγράφηκαν -ένα μεγάλο τμήμα της ΚΟ- εκπροσωπούν ένα ακόμα μεγαλύτερο τμήμα των ανθρώπων του ΠΑΣΟΚ. Αυτή τη στιγμή θεωρώ ότι οι άνθρωποι οι οποίοι θεωρούν -και από τις αντιδράσεις το βλέπω- ότι τους εκπροσωπεί η στάση που κρατήσαμε εμείς, μπορεί να είναι και η πλειοψηφία. Πώς μπορούμε να τους διαγράψουμε αυτούς τους ανθρώπους; Εγώ, πάντως, νιώθω ότι δεν έχω δικαίωμα να τους εγκαταλείψω. Συνεχίζω λοιπόν και τους εκπροσωπώ».

- Συνεχίζετε, δηλαδή ως ανεξάρτητος βουλευτής;
«Παραμένω ανεξάρτητος και εκπροσωπώ τους πολίτες που με εμπιστεύτηκαν, και από τις πρώτες αντιδράσεις που έχω -συγκινητικές αντιδράσεις- συνεχίζουν και με στηρίζουν ακόμα περισσότερο. Και φαντάζομαι ότι αντίστοιχα είναι για τους άλλους 20-30 βουλευτές, οι οποίοι έχουν βρεθεί αυτή τη στιγμή εκτός».

- Μετά απ’ αυτό σκέφτεστε να αποχωρήσετε από το ΠΑΣΟΚ;
«Δεν έχω κανένα λόγο να εγκαταλείψω αυτό το Κίνημα. Πιστεύω -είναι προσωπική μου εκτίμηση- ότι η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ απομακρύνεται απ’ αυτόν τον κόσμο. Η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ αυτή τη στιγμή εγκαταλείπει το ΠΑΣΟΚ. Αυτή είναι η αίσθησή μου. Εγώ παραμένω πιστός σ’ αυτά για τα οποία έχω δεσμευτεί και παραμένω πιστός στους ανθρώπους που με έχουν ψηφίσει. Η διαγραφή μπορεί να είναι μία διοικητική πράξη - που δεν την αμφισβητώ ως διοικητική πράξη, την αμφισβητώ όμως πολιτικά. Δεν μπορεί και δεν επιτρέπεται το ΠΑΣΟΚ να αυτοακρωτηριάζεται».

-Θα στηρίζετε προτάσεις του ΠΑΣΟΚ που θεωρείτε σωστές και θα καταψηφίζετε εκείνες που δε συμφωνείτε;
«Οπως έκανα και στο παρελθόν. Και στο παρελθόν έχω καταψηφίσει αποφάσεις του κόμματος με τις οποίες δε συμφωνούσα. Σε λίγο θα πάμε σε εκλογές, θα μιλήσει ο κόσμος. Ο κόσμος θα αποφανθεί τι θέλει για το ΠΑΣΟΚ. Ο καθένας από μας θα υποστηρίξει ποια είναι η θέση του. Ο καθένας από μας θα έχει μια ανταπόκριση ή δε θα έχει από τον κόσμο. Δεν αποφασίζουμε εμείς ερήμην του κόσμου».

- Με την απόφαση της διαγραφής, όμως, δε θα είστε υποψήφιος βουλευτής.
«Αυτή τη στιγμή το τελευταίο που με απασχολεί είναι το αν θα είμαι ή δε θα είμαι υποψήφιος. Την πολιτική σου μάχη δεν τη δίνεις μόνο από τη βουλευτική σου έδρα, τη δίνεις από κάθε θέση που έχεις».

- Σκέφτεστε την προοπτική της παρουσίας σας σε άλλο κόμμα;
«Δεν έχω κανένα λόγο αυτή τη στιγμή να σκεφθώ κάτι τέτοιο. Συνεχίζω και είμαι μέσα σ’ αυτό το Κίνημα, συνεχίζω κι εκπροσωπώ ανθρώπους που θέλουν να δώσουν τη μάχη μέσα απ’ αυτό το χώρο και θεωρώ ότι πιθανώς, κατά έναν παράδοξο τρόπο, αυτή η διαγραφή μου να με κάνει ακόμα πιο αντιπροσωπευτικό στα μάτια ενός μεγάλου τμήματος του ΠΑΣΟΚ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας πάντα με κόσμιο τρόπο, χωρίς κακές κουβεντούλες, γιατί θα σας μαλώσω.....
Αν βρίζετε ή είστε νευρασθενικοί αφήστε το καλύτερα!!
Ότι γράψτε τσάμπα ο κόπος, δεν πρόκειται να δημοσιευτεί. Όλα θα περνούν από έλεγχο....
"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"