Φίλοι που μας παρακολουθούν

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

"Καταραμένε Έλληνα" αφιερωμένο....

Ο πρώτος μεγάλος εκπρόσωπος του ρομαντικού κινήματος Φρίντριχ Σίλερ ο οποίος μέσα από τα θεατρικά του έργα, κήρυξε την αγάπη για τη δικαιοσύνη και την ελευθερία, για την τιμωρία των ενόχων, για τη ζωή, την ελπίδα, για το αύριο του ανθρώπου, έγραψε και το απίθανο "Καταραμένε Έλληνα" δίνοντας σε όλους ποιος είναι ο Έλληνας και τι σημαίνει να είσαι Έλληνας.
Αυτό για κάποιους....
για να πάρουν λίγο θάρρος, γιατί τους έχει πάρει η κάτω βόλτα και η ψυχολογία τους δεν είναι και στα καλύτερά της, αλλά και για κάποια πολιτικά λαμόγια και προδότες να πάρουν κάποια μαθήματα για το τι εστί "Έλληνας", ώστε κάποια στιγμή να μπορέσουν να κάνουν μια στοιχειώδη αυτοκριτική.

Ο Φρίντριχ Σίλερ λέει για τον Έλληνα και την Ελληνική γλώσσα

"Καταραμένε Έλληνα".
Όπου να γυρίσω την σκέψη μου, όπου και να... στρέψω την ψυχή μου, μπροστά μου σε βλέπω, σε βρίσκω.
Τέχνη λαχταρώ, Ποίηση, Θέατρο, Αρχιτεκτονική, εσύ μπροστά, πρώτος και αξεπέραστος.
Επιστήμη αναζητώ, Μαθηματικά, Φιλοσοφία, Ιατρική, κορυφαίος και ανυπέρβλητος.
Για Δημοκρατία διψώ, Ισονομία και Ισότητα, εσύ μπροστά μου, ασυναγώνιστος κι ανεπισκίαστος.
Καταραμένε Έλληνα, καταραμένη Γνώση...
Γιατί να σε αγγίξω;
Για να αισθανθώ πόσο μικρός είμαι, ασήμαντος, μηδαμινός;
Γιατί δεν με αφήνεις στην δυστυχία μου και στην ανεμελιά μου;"

Σας αφήνουμε στην δική σας ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ, ΑΧΡΗΣΤΑ ΖΩΑ...και μην περιμένετε να το γράψω στην γλώσσα σας...να ξεστραβωθείτε να μάθετε λίγα Ελληνικά μήπως και γίνετε άνθρωποι αν και δεν το βλέπω...είστε αξιολύπητοι!
Σχόλιο παρμένο από Ελληνίδα αναγνώστρια αφιερωμένο εξαιρετικά στους Γερμανούς


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας πάντα με κόσμιο τρόπο, χωρίς κακές κουβεντούλες, γιατί θα σας μαλώσω.....
Αν βρίζετε ή είστε νευρασθενικοί αφήστε το καλύτερα!!
Ότι γράψτε τσάμπα ο κόπος, δεν πρόκειται να δημοσιευτεί. Όλα θα περνούν από έλεγχο....
"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"