Δ
εν ...περνάνε τον «τεχνικό έλεγχο» του υπουργείου τα ΚΤΕΟ και ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μάκης Βορίδης, φέρεται αποφασισμένος να τα κλείσει.Ο κ. Βορίδης χαρακτήρισε παρωχημένα τα συγκεκριμένα Κέντρα και τόνισε ότι θα κλείσουν, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει ποια....
θα είναι η τύχη των εργαζομένων σε αυτά.
Σε ερώτηση αν θα προλάβει ο ίδιος να προχωρήσει στην ενέργεια αυτή, δεδομένου ότι, σύμφωνα με τα όσα έχουν λεχθεί, σε περίπου δύο μήνες θα γίνουν εκλογές, ο Μ. Βορίδης απάντησε: «θα προλάβω».
Πόσα κέντρα ΚΤΕΟ λειτουργούν στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα λειτουργούν σήμερα 59 δημόσια ΚΤΕΟ και 130 Ιδιωτικά (ΙΚΤΕΟ), τα οποία φαίνεται ότι κερδίζουν τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, καθώς τηρούνται, σε μεγάλο βαθμό, οι ώρες των ραντεβού και γενικότερα το περιβάλλον είναι πιο σύγχρονο.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, καθώς δεν υπάρχουν ακριβή στοιχεία, ο ετήσιος τζίρος των ΙΚΤΕΟ πρέπει να υπερβαίνει τα 40 εκατομμύρια ευρώ.
Το πρόβλημα των ανέλεγκτων αυτοκινήτων συνεχίζει να προβληματίζει το υπουργείο, καθώς σύμφωνα με εκτιμήσεις ένα στα τρία αυτοκίνητα δεν έχει περάσει από τον τεχνικό έλεγχο και το φαινόμενο αυτό παίρνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις το τελευταίο διάστημα λόγω της οικονομικής κρίσης.
Υπολογίζεται ότι από το σύνολο των 7,9 εκατομμυρίων αυτοκινήτων, που φαίνονται καταχωρημένα στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών, τα 2,5 εκατομμύρια δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ, με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ απωλεσθέντα έσοδα για το Δημόσιο.
Πότε θεσμοθετήθηκαν τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ
Ο τεχνικός έλεγχος οχημάτων από ιδιωτικά ΚΤΕΟ θεσμοθετήθηκε το Νοέμβριο του 2001, όταν και συνειδητοποιήθηκαν οι μεγάλες δυνατότητες βελτίωσης της επικρατούσας κατάστασης στο χώρο. Παράλληλα, θεσμοθετήθηκε η υποχρέωση των δημοσίων ΚΤΕΟ, τα οποία ανήκουν στις Περιφέρειες, να προχωρήσουν στις απαραίτητες διαδικασίες για την κατά ISO διαπίστευσή τους.
Προκειμένου να εξομοιωθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες μεταξύ των δημοσίων και ιδιωτικών ΚΤΕΟ, το υπουργείο Μεταφορών θεσμοθέτησε την υποχρέωση αναβάθμισης του μηχανογραφικού και επιχειρησιακού εξοπλισμού των δημοσίων ΚΤΕΟ, κάτι αντίστοιχο που ίσχυε στα ιδιωτικά.
Παρ΄ όλη τη συμβατική τους υποχρέωση, σχεδόν στο σύνολό τους, τα δημόσια ΚΤΕΟ δεν διέθεταν την απαραίτητη πιστοποίηση από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιο σας πάντα με κόσμιο τρόπο, χωρίς κακές κουβεντούλες, γιατί θα σας μαλώσω.....
Αν βρίζετε ή είστε νευρασθενικοί αφήστε το καλύτερα!!
Ότι γράψτε τσάμπα ο κόπος, δεν πρόκειται να δημοσιευτεί. Όλα θα περνούν από έλεγχο....
"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"