H συνεχιζόμενη οικονομική κρίση, που έχει ως αποτέλεσμα την περιστολή των εξόδων, αλλά και η αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων για το 2012, οδηγούν ολοένα και περισσότερους ιδιοκτήτες στη ΔΟΥ Καλαμάτας, προκειμένου να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας των αυτοκινήτων τους, υποβάλλοντας τη σχετική αίτηση προσωρινής ακινησίας.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι....
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι....
, ενώ μέχρι τις 12 Δεκεμβρίου πέρσι είχαν υποβληθεί 266 αιτήσεις προσωρινής ακινησίας, φέτος, για το ίδιο χρονικό διάστημα, έχουν υποβληθεί 476.
Κυρίως τα μεγάλου κυβισμού
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του διευθυντή της ΔΟΥ Καλαμάτας Φώτη Μαθιόπουλου, ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί σημαντικά όσο πλησιάζουμε τις τελευταίες ημέρες του έτους. Όσον αφορά στο είδος των οχημάτων των οποίων κατατίθενται οι άδειες, σχετίζεται κυρίως με αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, που έχουν και παλαιότητα ή δεν έχουν πλέον αγοραστική αξία. Κατά συνέπεια, τα τέλη κυκλοφορίας τους είναι υψηλά και έχουν μεγάλη κατανάλωση καυσίμων.
Έτσι, συμπεραίνεται ότι η κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας είναι η πιο εύκολη λύση, καθώς συνοδεύεται και από διακοπή της ασφάλισης του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να μειώνονται τα έξοδα.
Στο ερώτημά μας για ποιο λόγο υποβάλλονται οι αιτήσεις προσωρινής ακινησίας, ο κ. Μαθιόπουλος απάντησε πως είναι ζήτημα προσωπικής εκτίμησης του κάθε ιδιοκτήτη, π.χ. υπάρχουν οικονομικοί λόγοι, θέλουν να το αποσύρουν ή να αποφύγουν την επιβάρυνση λόγω τεκμηρίων.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του διευθυντή της ΔΟΥ Καλαμάτας Φώτη Μαθιόπουλου, ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί σημαντικά όσο πλησιάζουμε τις τελευταίες ημέρες του έτους. Όσον αφορά στο είδος των οχημάτων των οποίων κατατίθενται οι άδειες, σχετίζεται κυρίως με αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, που έχουν και παλαιότητα ή δεν έχουν πλέον αγοραστική αξία. Κατά συνέπεια, τα τέλη κυκλοφορίας τους είναι υψηλά και έχουν μεγάλη κατανάλωση καυσίμων.
Έτσι, συμπεραίνεται ότι η κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας είναι η πιο εύκολη λύση, καθώς συνοδεύεται και από διακοπή της ασφάλισης του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να μειώνονται τα έξοδα.
Στο ερώτημά μας για ποιο λόγο υποβάλλονται οι αιτήσεις προσωρινής ακινησίας, ο κ. Μαθιόπουλος απάντησε πως είναι ζήτημα προσωπικής εκτίμησης του κάθε ιδιοκτήτη, π.χ. υπάρχουν οικονομικοί λόγοι, θέλουν να το αποσύρουν ή να αποφύγουν την επιβάρυνση λόγω τεκμηρίων.
Υπεύθυνη δήλωση, αλλά…
Θα πρέπει όμως να αναφερθεί άλλη μία σημαντική παράμετρος. Μαζί με την αίτηση υποβάλλεται υπεύθυνη δήλωση ότι το αυτοκίνητο φυλάσσεται σε ιδιωτικό χώρο και δε βρίσκεται εγκαταλελειμμένο στους δρόμους.
Θα πρέπει όμως να αναφερθεί άλλη μία σημαντική παράμετρος. Μαζί με την αίτηση υποβάλλεται υπεύθυνη δήλωση ότι το αυτοκίνητο φυλάσσεται σε ιδιωτικό χώρο και δε βρίσκεται εγκαταλελειμμένο στους δρόμους.
Ζητήσαμε να πληροφορηθούμε αν η ΔΟΥ Καλαμάτας έχει την αρμοδιότητα να ελέγχει την ακρίβεια των δηλωθέντων από τους ιδιοκτήτες. Η απάντηση ήταν αρνητική. Όπως μας είπε ο διευθυντής της, «η παρακολούθηση του πού αφήνεται το όχημα περνά στο Δήμο και τη Δημοτική Αστυνομία, που ελέγχουν αν κάποιο αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες βρίσκεται σε δημόσιο χώρο. Όταν διαπιστωθεί κάτι τέτοιο, ακολουθούνται οι προβλεπόμενες διαδικασίες απομάκρυνσης».
ΘΑΡΡΟΣ News
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιο σας πάντα με κόσμιο τρόπο, χωρίς κακές κουβεντούλες, γιατί θα σας μαλώσω.....
Αν βρίζετε ή είστε νευρασθενικοί αφήστε το καλύτερα!!
Ότι γράψτε τσάμπα ο κόπος, δεν πρόκειται να δημοσιευτεί. Όλα θα περνούν από έλεγχο....
"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"