Φίλοι που μας παρακολουθούν

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Κραυγή αγωνίας χθες στην πλατεία από το ΚΕΘΕΑ Καλαμάτας.

ImageΚραυγές τάραξαν χθες το
«Είμαι μάνα πρώην χρήστη, που είναι 33 μήνες καθαρός. Το παιδί μου βρίσκεται....
στην Καλαμάτα, δουλεύει, έχει φτιάξει τη ζωή του εδώ. Στηρίζω το ΚΕΘΕΑ και όλο το προσωπικό, γιατί είναι αδικία να κλείσουν τέτοια προγράμματα. Δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Χωρίς ΚΕΘΕΑ, υπάρχει η μεθαδόνη ή ο δρόμος. Ελπίζουμε το υπουργείο, οι υπεύθυνοι να μας ακούσουν» σημείωσε η Βασιλική Θεοδωροπούλου από τον Πύργο.
Ο Κώστας, Καλαματιανός, πατέρας παιδιού της κοινότητας, πρόσθεσε: «Πριν δυο χρόνια που αντιληφθήκαμε το πρόβλημα, χαμένοι στο πουθενά, μην ξέροντας τι να κάνουμε, είδαμε φως στο ΚΕΘΕΑ, μπήκαμε και άλλαξε η ζωή του παιδιού και η δική μας. Προχωρήσαμε με διαφορετικό τρόπο σκέψης και με πολλή βοήθεια από το προσωπικό, του οποίου η προσπάθεια είναι πέραν των ορίων. Με τόσα λίγα άτομα, είναι πολύ μεγάλο το έργο που γίνεται. Γι’ αυτό είμαστε κοντά τους».
Μητέρα πρώην χρήστη συνέχισε: «Το παιδί μου είναι καλά εδώ και τρία χρόνια. Τα χρωστάω όλα στο ΚΕΘΕΑ. Ήμουν ένας πεθαμένος άνθρωπος, όταν ανακάλυψα ότι ο γιος μου ήταν χρήστης, ενώ λίγο πριν είχα χάσει την κόρη μου από καρκίνο».
Ο Τάσος, μέλος της κοινότητας, μας είπε: «Ήρθα κι εγώ να βγάλω μια κραυγή αγωνίας ενάντια στα υποκατάστατα που θέλουν να περάσουν με το νομοσχέδιο. Δεν πρέπει να γίνει. Ζωή είναι μόνο η καθαρή ζωή»
Ενώ άλλο μέλος της κοινότητας πρόσθεσε: «Ήρθα να στηρίξω το ΚΕΘΕΑ, γιατί εδώ βρήκα τον τρόπο να αναγεννηθώ, να ξεκινήσω από την αρχή. Εδώ στηρίχτηκα. Η συντήρηση δεν είναι καθαρή ζωή. Δε θέλω να συντηρηθώ χρήστης, θέλω να ζήσω».
http://www.tharrosnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας πάντα με κόσμιο τρόπο, χωρίς κακές κουβεντούλες, γιατί θα σας μαλώσω.....
Αν βρίζετε ή είστε νευρασθενικοί αφήστε το καλύτερα!!
Ότι γράψτε τσάμπα ο κόπος, δεν πρόκειται να δημοσιευτεί. Όλα θα περνούν από έλεγχο....
"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"