Φίλοι που μας παρακολουθούν

Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Είναι 126 χρόνων και θέλει να φτάσει τα... 130!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjokPdoulvvGpIACwd0e3LBJYHbKHydSnrQQQzelHBFr8posb0hzwsT91snQTf1ocwaPi3oGmwzG0Dv_n9bMRYDSoBwOy7oQwEloByb5nmupgCfwkMLOh2VeA7lcdm1FHMRNi8moBmxLkw/s1600/126.jpgΜπορεί να είναι 126 ετών ωστόσο αυτό δεν την εμποδίζει να σκέφτεται αισιόδοξα και να ελπίζει ότι σε τέσσερα χρόνια θα σβήσει τα 130 κεράκια που θα κοσμούν την τούρτα της!
Ο λόγος για τη Χουάνα Μπαουτίστα ντε λα Κανδελαρία Ροδρίγκες ή πιο απλά Καντούλια η οποία ζει στην εξωτική Κούβα...

«Μου λένε ότι.... είμαι η γηραιότερη στη χώρα, εγώ δεν το βλέπω έτσι, πάντως ελπίζω να φθάσω και τα 130», είπε η 126χρονη που κατοικεί στην επαρχία Gramma.

Η γυναίκα το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζει είναι το θέμα της όρασης ωστόσο όπως επιβεβαιώνουν οι γιατροί είναι καλά στη υγεία της ενώ το μυαλό της θα ζήλευε και ένας ενήλικας.

«Είμαι ευτυχής με όσα μού προσφέρθηκαν, την ωραία μου οικογένεια και την ωραία μου πατρίδα», προσέθεσε η Καντούλια με ημερομηνία γέννησης την 2α Φεβρουαρίου 1885.

Η Κούβα μετά την Ουρουγουάη και την Αργεντινή είναι η χώρα με μεγάλο ποσοστό υπερηλίκων αφού ζουν 1.500 άνθρωποι άνω των 100 ετών!
 ΕΠΙΤΙΜΕ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΑ...
  Απολίτιστο Στέκι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας πάντα με κόσμιο τρόπο, χωρίς κακές κουβεντούλες, γιατί θα σας μαλώσω.....
Αν βρίζετε ή είστε νευρασθενικοί αφήστε το καλύτερα!!
Ότι γράψτε τσάμπα ο κόπος, δεν πρόκειται να δημοσιευτεί. Όλα θα περνούν από έλεγχο....
"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"