Φίλοι που μας παρακολουθούν

Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Συναλλαγές με barcode….Διαβούλευση σχετικά με τις Ηλεκτρονικές Αποδείξεις

barcodeΣυναλλαγές με barcode προαναγγέλλει το υπουργείο Οικονομικών για όλους τους φορολογούμενους από το 2011 για να μας βγάλουν, όπως λένε, από τον κόπο να μαζεύουμε αποδείξεις. 
Κάθε φορολογούμενος θα διαθέτει το δικό του barcode με το οποίο θα αναγνωρίζεται από τα συστήματα του υπουργείου όταν επιχειρεί να κάνει μία συναλλαγή, έτσι ώστε να μην χρειάζεται απόδειξη πλέον… Τί μας θυμίζει αυτό το μέτρο, τί μας θυμίζει….
Το χάραγμα είναι προ το πυλών και.... .... έχουμε αναφερθεί ξανά στο θέμα. 
 Όλα στο όνομα της εξυπηρέτησης των πολιτών, στην καταπολέμηση της γραφειοκρατίας, στη πάταξη της φοροδιαφυγής και της τρομοκρατίας κ.λ.π κ.λ.π κ.λ.π....

Το παρακάτω κείμενο είναι από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων

Είναι δεδομένη η εστίαση του νέου φορολογικού νόμου στην αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής. Σημαντική διάσταση των μεταρρυθμίσεων που εισάγονται είναι η συλλογή αποδείξεων για την αναγνώριση του αφορολογήτου ορίου.
Σήμερα ο πολίτης είναι υποχρεωμένος να συλλέγει όλες τις αποδείξεις που του δίνονται, ώστε να μπορεί να τις αποστείλει με την φορολογική του δήλωση στην Εφορεία. Αυτό είναι προφανές πως δημιουργεί δυσκολίες και πρόσθετο κόπο σε όλους τους φορολογουμένους.
Με στόχο την εξυπηρέτηση των πολιτών αλλά και την αποτελεσματικότερη και οικονομικότερη λειτουργία των Υπηρεσιών του Υπουργείου, προτείνουμε τους παρακάτω αλληλοσυμπληρούμενους τρόπους ηλεκτρονικής υποβολής αποδείξεων από τις επιχειρήσεις και τους πολίτες.
1. Χειροκίνητη ηλεκτρονική καταγραφή των αποδείξεων από το φορολογούμενο και υποβολή τους. 
2. Αποστολή των στοιχείων της απόδειξης και του κωδικού του φορολογούμενου από την επιχείρηση. 
3. Σάρωση των στοιχείων των αποδείξεων από το φορολογούμενο και ηλεκτρονική υποβολή τους. 
Η υλοποίηση των παραπάνω τρόπων υποβολής προτείνεται να γίνει με πέντε παράλληλες και συντονισμένες δράσεις που βασίζονται σε ανοικτά πρότυπα και την ενεργή συμμετοχή του επιχειρηματικού κόσμου και των πολιτών.
1. Αποστολή στοιχείων από τον πολίτη μέσω συστημάτων συλλογής αποδείξεων. 
2. Γραμμωτός Κωδικός Φορολογούμενου. 
3. Αποδείξεις με γραμμωτό κωδικό 2 διαστάσεων. 
4. Αποστολή στοιχείων από ταμειακές (και συναφείς) μηχανές. 
5. Ασφάλεια Κωδικών Φορολογούμενων στην ΓΓΠΣ. 
Η συμμετοχή σε κάθε μια από τις τέσσερεις πρώτες δράσεις είναι προαιρετική.
Σας καλούμε για τις παρατηρήσεις και τα σχόλιά σας μέχρι Κυριακή 23/05/2010 ώστε να βελτιώσουμε τις προδιαγραφές αυτές.
 
Μπορείτε να βρείτε το αναλυτικό κείμενο με όλες τις δράσεις εδώ
  πηγές:NewsBlog.gr  και 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας πάντα με κόσμιο τρόπο, χωρίς κακές κουβεντούλες, γιατί θα σας μαλώσω.....
Αν βρίζετε ή είστε νευρασθενικοί αφήστε το καλύτερα!!
Ότι γράψτε τσάμπα ο κόπος, δεν πρόκειται να δημοσιευτεί. Όλα θα περνούν από έλεγχο....
"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"