Φίλοι που μας παρακολουθούν

Μιλήστε μας εδώ, λέγοντας ένα γεια....

Πατήστε για είσοδο στο Chat

Σάββατο, 22 Δεκεμβρίου 2012

Η μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση θα ενισχύσει την προσπάθεια αύξησης της τουριστικής κίνησης

Την αισιοδοξία του για την πορεία του ελληνικού τουρισμού το 2013 εξέφρασε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Ανδρέας Ανδρεάδης, σε ειδική ενημερωτική εκδήλωση, εκτιμώντας ότι θα αυξηθούν κατά ένα εκατ. οι επισκέπτες και κατά 1 δισ. τα τουριστικά έσοδα.
Εστιάζοντας στις κύριες αγορές, ο κ. Ανδρεάδης γνωστοποίησε ότι ήδη στην Αγγλία και τη Γερμανία οι κρατήσεις κινούνται με άνοδο 20% τη στιγμή που ανταγωνιστικές χώρες, όπως....
η Τουρκία, βρίσκονται στα περυσινά επίπεδα.
Στην ίδια εκδήλωση, το μέλος του δ.σ. του ΣΕΤΕ Αλέξανδρος Αγγελόπουλος με δηλώσεις του τόνισε ότι αυτή τη στιγμή έχει κλείσει μόνο το 6%-7% των συνολικών κρατήσεων, οπότε είναι νωρίς για να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα. Όπως ανέφερε, η επιβεβαίωση των θετικών εκτιμήσεων εξαρτάται από την κοινωνικοπολιτική κατάσταση στο πρώτο μισό του 2013, διάστημα κατά το οποίο καταγράφεται και ο μεγαλύτερος όγκος των κρατήσεων.

Αίτημα του ΣΕΤΕ για τη νέα χρονιά είναι να υπάρξει από πλευράς κυβέρνησης ένα εθνικό σχέδιο ανάπτυξης της χώρας, το οποίο, μεταξύ άλλων, θα περιλαμβάνει σταθερό φορολογικό πλαίσιο για την επόμενη πενταετία, σταθερούς φορολογικούς συντελεστές, αλλά και μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση και το τουριστικό πακέτο.
Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Ανδρέας Ανδρεάδης αναφέρθηκε και στη διαδικασία σύστασης της «Marketing Greece» – ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού, «που δημιουργείται από τους φορείς του τουρισμού για τον τουρισμό». Η εκπόνηση του σχετικού business plan ανετέθη στη McKinsey & Company και αναμένεται να παραδοθεί σύντομα.

Στόχος της «Marketing Greece» είναι η προβολή του ελληνικού τουρισμού σε συνεργασία με τους κλαδικούς φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, καθώς και στην προσέλκυση περισσότερων διεθνών επισκεπτών από συγκεκριμένες αγορές στόχους στη χώρα μας.

Να σημειωθεί ότι προϋπόθεση για τη λειτουργία της «Marketing Greece» είναι η σύναψη πρωτοκόλλου συνεργασίας με το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ και η κύρωσή του από τη Βουλή των Ελλήνων. Στο μεταξύ, ο ΣΕΤΕ διοργανώνει επενδυτικό roadshow όπου θα παρουσιασθούν οι στόχοι, οι βασικές πτυχές του business plan και οι βασικές δραστηριότητές της.

Το πρόγραμμα των roadshows έχει ως εξής: 15.1.13 - Αθήνα, 17.1.13 - Θεσσαλονίκη, 18.1.13 - Ρόδος και 21.1.13 - Ηράκλειο & Χανιά.
Σχέδιο δράσεων της «Marketing Greece»:

Δημιουργία διαδραστικής ιστοσελίδας, με πληροφόρηση για τους προορισμούς, παρέχοντας τη δυνατότητα διασύνδεσης με περισσότερες από μία διαδικτυακές μηχανές κρατήσεων (booking engines).
Ανάπτυξη δικτύων δημοσίων σχέσεων σε βασικές αγορές-στόχους όπως η Ρωσία, το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ, η γαλλόφωνη και γερμανόφωνη Ευρώπη. Διοργάνωση εκδηλώσεων με προσκεκλημένους εκπροσώπους της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας και του Τύπου.

Ο κ. Ανδρεάδης τόνισε: «Στο site που θα δημιουργηθεί δεν θα προβάλλονται σε διακριτή θέση συγκεκριμένες ξενοδοχειακές μονάδες και τουριστικές επιχειρήσεις, αλλά θα έχουν τη δυνατότητα να διαφημιστούν μη ανταγωνιστικές προς τα ξενοδοχεία εταιρίες (π.χ. Aegean, Vodafone)».
Η «Marketing Greece» προβλέπεται να καταστεί οικονομικά βιώσιμη σε ορίζοντα 3ετίας, προσδοκώντας έσοδα τόσο από την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και την υποστήριξη δράσεων προώθησης για λογαριασμό φορέων του τουρισμού όσο και από τη διαχείριση της ιστοσελίδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας πάντα με κόσμιο τρόπο, χωρίς κακές κουβεντούλες, γιατί θα σας μαλώσω.....
Αν βρίζετε ή είστε νευρασθενικοί αφήστε το καλύτερα!!
Ότι γράψτε τσάμπα ο κόπος, δεν πρόκειται να δημοσιευτεί. Όλα θα περνούν από έλεγχο....
"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"